  • 21. Data: 2009-08-03 19:13:13
    Temat: Re: Jak to jest z tym GPS ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Benek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h5764k$scp$...@i...gazeta.pl...
    > Do E71 da się dokupić legalną mapę np Garmin ?
    > czytałem że są problemy z polskimi znakami tzn ich nie ma a oprogramowanie
    > Garmina ma trudności z prawidłowym znajdywaniem niektórych nazw
    > miejscowości z polskimi znaczkami.

    To chyba zależy jaka jest mapa (gpmapa widzi nazwy z polskimi i bez polskich
    znaków).

  • 22. Data: 2009-08-04 07:01:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 19:17:22 +0200, "Benek"
    <a...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Do E71 da się dokupić legalną mapę np Garmin ?

    E71 ma slot na kerte SD? W E61 wykorzytywałem TomTom-a właśneina
    karice miniSD.

    Zdrówko

  • 23. Data: 2009-08-10 15:36:25
    Od: pikraj <b...@c...net>

    > Zależy gdzie - np. w TT bez żadnych pakietów rozpoczęcie sesji to 1.40zł

    W TakTak moze taniej wyjdzie zakup pakietu internetowego :

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/War_Prom_GPRS_Happy.pdf

  • 24. Data: 2009-08-24 08:53:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > wiemy już wszyscy że masz obsesję na punkcie Noki, może już sobie
    daruj
    > te ciągłe uwagi, innych nie przekonasz do siebie :)

    Alez czy ja chce do siebie kogokolwiek przekonywac ?
    Ja chce zeby sie ludzie bardzo zastanawiali zanim wyrzuca pieniadze na
    marny przereklamowany produkt :)

    Pozdrawiam Leszek