  • 31. Data: 2010-01-07 22:18:10
    Temat: Re: Jak sprawdzic format obrazu z TV-Sat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Nie rozpoznaje RGB (a na AV1 i AV4 - tak), nie da się też włączyć ręcznie.

    No to masz pecha, aż dziw że taki producent nie oferuje RGB i Twojego Quick
    Link na jednym złączu.
    Rozumiem że S-video na tunerze nie da się ustawić?

    No to masz trzy wyjścia:
    -olać problem
    -zmienić tv
    -zmienić tuner na taki który wyśle s-video po scart

  • 32. Data: 2010-01-08 06:33:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No to masz pecha, aż dziw że taki producent nie oferuje RGB i Twojego
    > Quick Link na jednym złączu.

    Pewnie w nowszych TV oferuje. Jak pisałem, TV kupiłem 4 lata temu, model
    pewnie sprzed 5-6 lat.

    > Rozumiem że S-video na tunerze nie da się ustawić?

    Nie da się, chociaż można wyciągnąć z osobnego wyjścia (poza Euro).
    Wymagałoby to przeróbki kabla, co jest oczywiście do zrobienia, ale
    przeróbka pinu 8 jest jeszcze prostsza, z tym że niekonieczna, bo to
    samo można osiągnąć przez ustawienia formatu obrazu w tunerze i
    nagrywarce (choć trzeba o tym pamiętać).

    > No to masz trzy wyjścia:
    > -olać problem

    Ten problem nie jest jakiś palący, da się z tym żyć.

    > -zmienić tv

    To zrobię jak już będzie w mojej okolicy DVB-T (wg planów najwcześniej
    za rok), a może dopiero po wyłączeniu analoga.

    > -zmienić tuner na taki który wyśle s-video po scart

    Jak na razie również w sferze planów.

  • 33. Data: 2010-01-08 06:42:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Nie pamiętam dokładnie poziomów napięć, ale jest coś w tym stylu, że ok.
    > 0V wybiera TV, ok. 8V - 16:9 a ok. 12V - 4:3.

    chyba 5V wybiera tv

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 34. Data: 2010-01-08 06:45:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > -olać problem
    > -zmienić tv
    > -zmienić tuner na taki który wyśle s-video po scart

    ale ten ferdek nie ma s-video?

  • 35. Data: 2010-01-08 07:04:19
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > ale ten ferdek nie ma s-video?

    Ma, ale na osobnym wyjściu (nie na euro). Trzeba by spreparować
    specjalny kabel, który bierze prawie wszystko z euro, a sygnał wideo z
    wyjścia S-Video.

  • 36. Data: 2010-01-08 07:12:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Ma, ale na osobnym wyjściu (nie na euro). Trzeba by spreparować
    > specjalny kabel, który bierze prawie wszystko z euro, a sygnał wideo z
    > wyjścia S-Video.

    ten ferdek to nie pvr?

  • 37. Data: 2010-01-08 09:23:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > ten ferdek to nie pvr?

    PVR.

  • 38. Data: 2010-01-08 09:55:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Nie da się, chociaż można wyciągnąć z osobnego wyjścia (poza Euro).

    Ale już zapewne bez sygnału o formacie.
    I bez szans że nagrywarka prześle to dalej.

  • 39. Data: 2010-01-08 10:02:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale już zapewne bez sygnału o formacie.

    Chyba, że nagrywarka "powiela" stan sygnału z pinu 8.

  • 40. Data: 2010-01-08 10:10:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hi6vr7$g1t$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale już zapewne bez sygnału o formacie.

    >Chyba, że nagrywarka "powiela" stan sygnału z pinu 8.

    Obstawiam, że nagrywarka w ogóle nie przekaże w stanie uśpienia sygnału z
    wejścia s-video na wyjście Euro.