  • 41. Data: 2010-01-08 11:30:22
    Temat: Re: Jak sprawdzic format obrazu z TV-Sat
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Obstawiam, że nagrywarka w ogóle nie przekaże w stanie uśpienia sygnału
    > z wejścia s-video na wyjście Euro.

    Sprawdzę to. Faktem jest jednak, że sygnał Composite przechodzi.

  • 42. Data: 2010-01-08 11:56:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hi750e$nnr$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Obstawiam, że nagrywarka w ogóle nie przekaże w stanie uśpienia sygnału
    > z wejścia s-video na wyjście Euro.

    >Sprawdzę to. Faktem jest jednak, że sygnał Composite przechodzi.

    Z wejścia composit czy z Euro?
    Bo to drugie jest oczywiste, zawsze razem z RGB jest jednocześnie nadawany
    composite.

  • 43. Data: 2010-01-08 13:29:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Z wejścia composit czy z Euro?

    Wejście euro, rodzaj sygnału - composite.

  • 44. Data: 2010-01-08 13:36:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hi7but$30m$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Z wejścia composit czy z Euro?

    >Wejście euro, rodzaj sygnału - composite.

    Nie musisz się dziwić, sygnał RGB zawiera w sobie również composite.

  • 45. Data: 2010-01-08 13:43:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl>
    > napisał w wiadomości news:hi7but$30m$1@polsl.pl...

    > Nie musisz się dziwić, sygnał RGB zawiera w sobie również composite.

    to tu już przesadziłes

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 46. Data: 2010-01-08 13:49:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > to tu już przesadziłes

    W jaki sposób?
    Dopowiadam - chodziło o sygnał RGB ze złącza Euro.

  • 47. Data: 2010-01-08 13:52:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > W jaki sposób?
    > Dopowiadam - chodziło o sygnał RGB ze złącza Euro.

    rgb to trzy kolory + synchronizacja - wszystko osobno
    cvbs to zespolony sygnał wideo.
    w jaki sposób rgb zawiera cvbs?

  • 48. Data: 2010-01-08 13:57:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > rgb to trzy kolory + synchronizacja - wszystko osobno
    > cvbs to zespolony sygnał wideo.
    > w jaki sposób rgb zawiera cvbs?

    Może źle sięwyraziłem, chodziło mi o to, że razem z sygnałem RGB po scart
    zawsze wysyłany jest composite.
    Inna sytuacja mi się nie zdarzyła.

  • 49. Data: 2010-01-08 13:58:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Może źle sięwyraziłem, chodziło mi o to, że razem z sygnałem RGB po
    > scart zawsze wysyłany jest composite.
    > Inna sytuacja mi się nie zdarzyła.

    a to tak.
    jedynie rgb jest zamieniane svhs z tego co pamiętam

  • 50. Data: 2010-01-08 14:07:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > jedynie rgb jest zamieniane svhs z tego co pamiętam

    Raczej S-Video (nie svhs) trzeba ustawić ręcznie, bo nie ma sygnału
    wskazującego obecność takiego sygnału. Natomiast Composite i RGB
    przełączają się automatycznie.