  • 51. Data: 2010-01-08 14:10:01
    Temat: Re: Jak sprawdzic format obrazu z TV-Sat
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Raczej S-Video (nie svhs) trzeba ustawić ręcznie, bo nie ma sygnału
    > wskazującego obecność takiego sygnału. Natomiast Composite i RGB
    > przełączają się automatycznie.

    soorki, tak miało być svideo

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 52. Data: 2010-01-08 15:12:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.01.2010 15:07, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Raczej S-Video (nie svhs) trzeba ustawić ręcznie, bo nie ma sygnału
    > wskazującego obecność takiego sygnału. Natomiast Composite i RGB
    > przełączają się automatycznie.

    to chyba logiczne, sygnał 5V na ósmym pinie ustawia odbiornik na
    odbiór z cvbs lub z rgb, svideo jak ja pamiętam
    było tylko ręcznie przełączane bo to inny tor i było na osobnym
    gnieździe, potem zdublowali na gnieździe euro, ale piny
    15 i 20 po przełączeniu przechodzą na trym svideo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion