  • Data: 2013-12-06 21:35:13
    Temat: Jak składać pracę 2 wywoływarek?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Może opiszę konkretny przykład problemu jaki napotkałem. Mianowicie
    chciałbym w ACR dopracować światła, dokonać korekt miejscowych a w DxO
    odszumić np. Dlaczego tak? Bo DxO marnie radzi sobie ze światłami i w
    ogóle nie potrafi dokonywać w/w korekt. Za to ten drugi świetnie
    odszumia, panuje nad kolorami i koryguje perspektywę.

    Czy da się w jakiś sposób połączyć pracę obu? Plugin do np. PS chyba nie
    rozwiąże problemu? Próbowałem przez wymianę plików DxO -> DNG -> ACR ale
    takiego pliku ACR już nie potrafi przetworzyć tak skutecznie. Zapewne w
    RAW dokonywane są jakieś zmiany, które to uniemożliwiają. Z TIFami nie
    ma to sensu...

    Marek