  • 1. Data: 2010-01-06 18:48:51
    Temat: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W gazetce motoryzacyjnej natknąłem się na małe urządzenie składające się
    z 2 części - jednej przyczepianej domyślnie do kluczyków samochodowych,
    a drugiej, noszonej przy sobie, która podnosi alarm, gdy pierwsza część
    oddali się na większą niż zaprogramowana odległość.
    Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w
    małej kieszonce. Cena gadżetu - 49zł.
    Motor 1/2010 str.41.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 2. Data: 2010-01-06 19:06:11
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >drugiej, noszonej przy sobie, która podnosi alarm, gdy pierwsza część
    >oddali się na większą niż zaprogramowana odległość.

    i co Ci przyjdzie z tego, ze zlodziej bedzie biegl z wyjaca czescia ?

    kradziez robi sie szybko, bezczelnie i w morde - zadne pikatka nie ustrzega
    naszych zabawek przed kradzieza...

    ma to dokladnie taki sam sens jak noszenie gazu w torebce przez kobiety
    'zeby czuc sie bezpieczniej' - jezeli cenimy samopoczucie a nie sprzet, to
    moze warto wydac te 49 zlotych :]

    p, zul

  • 3. Data: 2010-01-06 19:34:56
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    > fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w

    Myślę, że to bardzo dobry pomysł!
    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-01-06 19:51:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 19:48:51 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    > fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w

    Czyli jak Ci wyrwą torbę, to oprócz obitej twarzy, dodatkowo
    poinformuje Cię o tym fakcie pikanie breloczka?

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-01-06 19:51:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    085 pisze:

    > i co Ci przyjdzie z tego, ze zlodziej bedzie biegl z wyjaca czescia ?
    Nie. Wyjąca część jest przy mnie, a przydałoby się, żeby obie części
    wyły, to w tłumie łatwiej byłoby zlokalizować torbę.

    > kradziez robi sie szybko, bezczelnie i w morde - zadne pikatka nie
    > ustrzega naszych zabawek przed kradzieza...

    Nie, to już jest rabunek, a nie kradzież. Wielokrotnie tutaj było o
    kradzieży sprzętu - ktoś odłożył obok siebie, odwrócił się, i torby ze
    sprzętem już nie było.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2010-01-06 19:59:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Czyli jak Ci wyrwą torbę, to oprócz obitej twarzy, dodatkowo poinformuje
    > Cię o tym fakcie pikanie breloczka?

    Jak mi będą obijać twarz, to nie potrzebuję brzęczyka, który mi o tym
    oznajmi. Już odpisałem do 085, dlaczego uważam to za dobre rozwiązanie -
    bo większość przypadków to kradzieże, a nie rabunki.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2010-01-06 20:02:38
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    > fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w

    Do torby włóż z pół kilo plastiku .Jak menel z torbą się za mocno się
    oddali,
    to momentalnie odejdzie do krainy wiecznych migawek.
    Gazety o tym napiszą i reszta meneli będzie z daleka omijać torby foto.
    Natomiast koledzy z grupy zrobią co miesiąc zrzutkę na paczkę dla Ciebie.

    :-)))))

  • 8. Data: 2010-01-06 20:04:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    henry1 pisze:
    > Gazety o tym napiszą i reszta meneli będzie z daleka omijać torby foto.
    > Natomiast koledzy z grupy zrobią co miesiąc zrzutkę na paczkę dla Ciebie.

    Pewnie dostałbym za nielegalne posiadanie materiałów wybuchowych i
    oczywiście nieumyślne zabójstwo. Tylko szkoda mi ofiar w niewinnych
    ludziach, którzy mogą znajdować się w pobliżu :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2010-01-06 20:16:55
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    > oczywiście nieumyślne zabójstwo. Tylko szkoda mi ofiar w niewinnych
    > ludziach, którzy mogą znajdować się w pobliżu :P

    Pewnie by tak bylo.
    W tym kraju takie durne prawo.
    Wiadomo kto je tworzy.
    Po zakończonej kadencji pewna instytucja musi
    rozesłać dużo listów... gończych.

    Pzdr

  • 10. Data: 2010-01-06 21:31:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 20:51:34 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Nie, to już jest rabunek, a nie kradzież. Wielokrotnie tutaj było o
    > kradzieży sprzętu - ktoś odłożył obok siebie, odwrócił się, i torby ze
    > sprzętem już nie było.

    Zanim się zorientujesz co to i po co pika, kto i w jakim kierunku
    oddala się z torbą złodziej, to o ile nie nazywasz się Johnson czy inny
    Bolt, równie dobrze możesz te pieniądze przeznaczyć na zakłady Lotto -
    może strata będzie mniej dotkliwa.

    de Fresz