  • 11. Data: 2009-12-01 11:34:04
    Temat: Re: Jak się nudzi konstruktoro
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-01 12:26:39 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > W sumie obsługa po omacku, to ich domena :P

    Ale przyrządy trochę prostsze w obsłudze niż aparat... ;-)

    de Fresz

  • 12. Data: 2009-12-01 18:15:07
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:
> [...]
    -lustrzanka-na-swiec

    > Pomysł miejscami ciekawy, miejscami idiotyczny. Po pierwsze to raczej
    > żadna lustrzanka, tylko EVIL. W sumie fajnie, że ktoś w końcu pomyślał
    > o leworęczych - jak dotąd mańkuci nie mają łatwego życia z aparatami.

    Jestem leworęczny i "praworęczność" aparatów mi nie przeszkadza
    a czasami jest to nawet wygodniejsze bo mam wolną lewą, sprawniejszą
    rękę. Inna sprawa, że mam chyba większe wymagania do korpusu bo musi go
    obsługiwać dłoń mniej sprawna. Z tego powodu w przedbiegach odpadły
    u mnie wszystkie modele Sony bo nie byłem w stanie operować na nich
    jedynie prawą dłonią.

    Większy problem bywa z lewoocznością, ale da się żyć.

    m.
    --
    Histories are more full of examples of the fidelity of dogs
    than of friends - Alexander Pope

  • 13. Data: 2009-12-04 11:23:11
    Temat: Re: Jak się nudzi konstruktorom
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    smila pisze:

    > zawsze zastanawialem sie ktorym okiem powinno sie "focic" lewym czy
    > prawym-

    Tym którym się lepiej widzi :-)

    > chyba tak ja strzelac- prawa reka prawe oko lewa, lewe

    Jestem praworęczny, strzelałem z lewego, jedyny problem to łuski
    latające przed twarzą ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 14. Data: 2009-12-04 11:25:44
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    de Fresz pisze:

    > Dokładnie tak. Sam jestem takim osobnikiem - praworęczny (wmuszone przez
    > szkołę) i lewooczny. W większości aparatów nie ma z tym jakiegoś
    > szczególnego problemu

    W większości _lustrzanek_, w dalmierzach problem już jest :->

    >, jest za to przy strzelaniu z broni długiej ;-)

    Da się przeżyć :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 15. Data: 2009-12-04 12:07:02
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-04 12:25:44 +0100, Dariusz Zygmunt <i...@a...net> said:

    > W większości _lustrzanek_, w dalmierzach problem już jest :->

    W dość mikrym dalmierzu, jakim jest G9 dramatu nie zauważyłem.

    > Da się przeżyć :-)

    A to już zależy czy mówimy o pompce, czy karabinie standard ;-)

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-12-04 12:35:05
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    de Fresz pisze:

    > A to już zależy czy mówimy o pompce, czy karabinie standard ;-)

    KBK AKS 47 ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 17. Data: 2010-01-04 15:46:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 01 of Dec 2009 11:01, de Fresz wrote:

    -lustrzanka-na-swiec

    > Pomysł miejscami ciekawy, miejscami idiotyczny. Po pierwsze to raczej
    > żadna lustrzanka, tylko EVIL.

    A to analog czy cyfra:
    http://lightroom-news.com/wp-userdata/camera_big.jpg
    (można wygooglać po "Miroslav Tichý")

    > W sumie fajnie, że ktoś w końcu pomyślał
    > o leworęczych - jak dotąd mańkuci nie mają łatwego życia z aparatami.
    > Ale grupę przycisków od frontu do obsługi po omacku mogła wymyślić
    > tylko jakaś mocno tleniona blondynka.

    A jesteś pewien, że te uchwyty nie obracają się wokół własnej osi?
    Pokazana fotografia tego nie wyklucza.

    --
    nb