    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jak się kupuje samochód
    Date: Sun, 19 Jul 2015 01:53:22 +0200

    Helou

    Znalazłem odpowiadający mi, sprowadzony z zagranicy samochód, do
    rejestracji, jak zrozumiałem po przeglądzie zerowym. Byłem u gościa.
    Przejechałem się. Jest cacy. Pomierzyliśmy grubość lakieru. Pokazuje mi
    jakieś papiery, guzik z tego dla mnie wynika. Że właściciel zrobił przegląd
    i cośtam olej wymienił i tyle. Rocznik 2010, przebieg 50 tys. Nie wiem czy
    tyle jest, ale w sumie wisi mi to, samochód do zabawy to nie wiadomo ile nie
    mógł przejeździć. Oczywiście bym jeszcze jakiś przegląd zrobił. Jednak ...
    jak upewnić się co do pozostałych kwestii, że np nie jest kradziony. Jakąs
    fakturę chyba muszę dostać, ale o tym jeszcze nie gadałem. To ma być faktura
    od gościa czy może być poprzedniego właściciela ?