  • 11. Data: 2010-12-07 23:35:59
    Temat: Re: Jak się jeździ Smartem...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Massai

    > 1. rozstaw osi - co z tego że krótki i dzięki temu w wiele miejsc się
    > wciśnie, jak krótki i na każdym najdrobniejszym wyboju skacze jak rezus?

    http://www.youtube.com/watch?v=jB83JtlgW3E

    (1:32, jakby ktoś nie załapał)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-12-08 00:12:59
    Temat: Re: Jak się jeździ Smarkiem...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 22:37:09 +0100, krzyss napisał(a):

    > To nie to, on poprostu jest glosny, podskakuje jak pilka, i nie sprawia
    > wrazenie stabilnego auta, i stad takie uczucie ze jedziesz 150 :D

    W Niemczech nas wyprzedzały Smarty jadące ~160km/h.
    To są dopiero twardziele. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-12-08 09:05:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości

    > FORFOUR to mitsubishi colt, malo ma wspolnego ze smartem....
    >
    > Juz wiecej ma ze soba wspolnego roadster z fortwo

    a widzisz, tego nie widziałem..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2010-12-08 10:34:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-08 00:12, Borys Pogoreło pisze:

    > W Niemczech nas wyprzedzały Smarty jadące ~160km/h.
    > To są dopiero twardziele. :)

    Albo oni twardziele, albo Wy miękkie faje. Punkt widzenia zależy od
    punktu siedzenia. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-12-08 11:37:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marek wrote:

    > Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:idlu8p$n4$...@n...onet.pl... [...]
    >
    > Ja miałem kiedyś takiego smarta rocznik 2002 z silnikiem 0,6 turbo i
    > mozna bylo biegi zmieniac recznie lub w trybie automatu i nie
    > narzekalem.

    To widac w tym nowym zmienili rozwiązanie, bo skrzynia nie zmienia
    automatycznie, tzn. tylko zrzuca w razie potrzeby na niższy.
    W górę ciągnie do odcięcia i nie zmienia - trzeba ręcznie.
    Przy tym zestopniowaniu skrzyni - praktycznie cały czas ręka na lewarku.
    W ciągu 10 sekund ruszania ze świateł, do 60 km/h - 4 zmiany biegu.
    Zrobili w dodatku lewarek króciutki, a stacyjka jest w tunelu, jak w
    saabach, tuż za lewarkiem (patrząc od przodu). A że kluczyk po byku -
    gdy szybko się zmienia, łatwo złapać za kluczyk, zamiast lewarek.

    > Tylko ciezko bylo przejechac przez zaspy zimą. Ale do
    > miasta to moim zdaniem super samochodzik.

    Jak pisałem, na codzień jeżdżę klasycznym hamerykańskim automatem. W
    porównaniu z nim ta skrzynia w smarcie to kompletna pomyłka.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2010-12-08 11:42:12
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-08 11:37, Massai pisze:

    > Jak pisałem, na codzień jeżdżę klasycznym hamerykańskim automatem. W
    > porównaniu z nim ta skrzynia w smarcie to kompletna pomyłka.

    Aaaaa bo ty masz ta biedna wersje :)

    To ja mam u siebie troche inna skrzynie... u mnie do gory i w dol biegi
    chodza same, tyle ze z ok 2 sekundowym poslizgiem :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 17. Data: 2010-12-08 11:52:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    krzyss wrote:

    > Aaaaa bo ty masz ta biedna wersje :)

    Nawet próbowałem ustalić w necie co to za wersja, ale jakoś tak dziwnie
    - szyby na korbkę, a ma klimę...

    Nic to, jeszcze tylko dwa dni.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2010-12-08 12:15:29
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-08 11:52, Massai pisze:

    > Nawet próbowałem ustalić w necie co to za wersja, ale jakoś tak dziwnie
    > - szyby na korbkę, a ma klimę...
    >
    > Nic to, jeszcze tylko dwa dni.

    Ile placisz dziennie ? i moze lepiej bylo wziac IQ te widzialem tanio
    wynajmuja ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 19. Data: 2010-12-08 12:29:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    krzyss wrote:

    > Ile placisz dziennie ? i moze lepiej bylo wziac IQ te widzialem tanio
    > wynajmuja ?

    50 pln...

    Za IQ widziałem że wołają stówę za dobę.
    Żałuję tylko że nie wziąłem Aygo/C1/107 też za circa 5 dych - żona
    ostatnio kombinuje żeby jej takie cuś kupić, by sie przy okazji
    sprawdziło jak to jeździ...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2010-12-08 13:11:38
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-08 12:29, Massai pisze:
    > 50 pln...

    W sumie dobra cena, a na ile dni daja taka cene ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===