  • 51. Data: 2020-03-19 17:50:34
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na wykresach widać co daje. Mamy do teraz 40 razy mniej zachorowań i tak cirka jebalt
    10razy mniej dziennych zachorowań i trupów niż niemcy. Oczywiście nie jestem
    wizjonerem i nie wiem co będzie za tydzień. Na dzisiaj tak to wygląda jak napisałem.

  • 52. Data: 2020-03-19 17:52:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    >No i co z tego? Niemcy maja takie same ogrniczenia jak my.
    >Nie beda jezdzili na wycieczki do nas, pojada ci co musza.
    >Co daje zamkniecie granicy z Niemcami?

    Poki u nich duzo chorych, a u nas malo, to cos tam daje.

    Ale jak sie wyrowna, to Pis nadal bedzie walczyl z wirusem.
    Ale nie tylko PiS.

    J.

  • 53. Data: 2020-03-19 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    Mowisz tak bo zakładasz ze przechorowanie daje odpornosc.
    A czy jestes tego pewien, skoro naukowcy mowia ze to taki dziwny wirus ze
    cały czas mutuje z łatwoscia.

    > Bo resztę i tak to dopadnie, tyle że później, więc bilans wyjdzie na
    > zero. Za to koszty zamykania wszystkie będą już nieodwracalne i nie
    > do odrobienia.

    Nie sadzisz ze skoro zyjemy w swiecie gdzie spowolnienie na 3 miesiace
    sprawia ze swiat nie odrobi strat to tez jest cos nie tak?
    Byc moze swiat nie musi az tak pedzic, nie musisz kupowac co 2 lata
    nowego telewizora a co 5 nowego samochodu, w wiele miejsc nie musisz
    jechac a wielu rzeczy kupic...

    Z drugiej strony moze za 3 miesiace bedziemy wiedziec jak duzo łatwiej to
    leczyc?

    Wazne jest to zeby tego co dzieje sie teraz nie spierdolic dodatkowo
    debilnymi decyzjami w stylu zablokowania transportu towarów...

    > No chyba że liczysz, że PIS da ci 200 miliardów, tak jak zapowiada.
    > ;-)

    ;-D
    I to bez nowelizacji budzetu!

    > Ilu ludzi w tym czasie zmarło na grypę?

    Nieporownywalnie mało.
    Przykładowo w Polsce zdaje sie około 10 w tym sezonie.
    A we Włoszech wczoraj 400 na wirusa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 54. Data: 2020-03-19 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik cef c...@i...pl ...

    > Spodziewam się buspasa na granicy z pierwszeństwem dla elektryków.

    ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 55. Data: 2020-03-19 18:27:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 17:33, J.F. pisze:

    > Bo grypa jakos rzadko zabija.

    Ale jak rzadko, jak zmarło więcej osób?

    > A na tego wirusa ... niech sie zarazi 5 mln Polakow i umrze 1% ...

    > No chyba, ze jednak zamkniemy kraj i ograniczymy nosicieli.

    To tak nie działa.
    Będzie druga fala, potem trzecia i tak do skutku, aż większość nabędzie
    odporność.

    > Ewentualnie np doczekamy do lata, ktorego byc moze koronka nie lubi.

    I dlatego doskonale rozwinęła się w krajach o gorącym klimacie? ;-)

  • 56. Data: 2020-03-19 18:28:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 17:50, J.F. pisze:

    > Na poczatku to procentowo duzo, bo podejrzanych zamykano.
    > A teraz slysze, ze nawet chore osoby moga sobie w domu chorowac ...
    > czyzby szpitale juz przepelnione ?

    Po prostu już wiedzą że przesadzili i że z wirusem nie wygrają, więc
    zganianie do szpitala wszystkich zakażonych mija się z celem.
    Z grypą też do szpitala się nie kładziesz.

  • 57. Data: 2020-03-19 18:30:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 17:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Poki u nich duzo chorych, a u nas malo, to cos tam daje.

    Ale dlaczego uważasz, że u nich dużo chorych?
    Bo przeprowadzili więcej testów, więc mają więcej potwierdzonych przypadków?

    Może być dokładnie odwrotnie.
    A kraj jakoś żyje.

  • 58. Data: 2020-03-19 18:37:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcześniej niż trzecia fala będzie szczepionka i bez chorowania ludzie będą mieli
    odporność.

  • 59. Data: 2020-03-19 19:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Wcześniej niż trzecia fala będzie szczepionka i bez chorowania ludzie
    >będą mieli odporność.

    To juz nie wierzysz swojemu rzadowi ?

    https://tvn24.pl/polska/ze-szczytem-epidemii-bedziem
    y-walczyc-za-dwa-lub-trzy-tygodnie-przygotowanych-je
    st-dziesiec-tysiecy-lozek-4355038

    18 miesiecy ... najmniej.

    J.

  • 60. Data: 2020-03-19 19:19:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale dlaczego uważasz, że u nich dużo chorych?
    >Bo przeprowadzili więcej testów, więc mają więcej potwierdzonych
    >przypadków?

    Bo we Wloszech zmarlo 3 tys osob, a u nas 5.

    Co prawda w Niemczech ponoc 16, co jest jakos podobnie jak u nas
    procentowo,
    ale jakos mysle, ze jest wiekszy ruch Wlochy-Niemcy, czy
    Francja-Niemcy, Hiszpania-Niemcy, niz z Polską.

    P.S. San Marino - 14 zgonow. A oni maja 33 tys mieszkancow
    https://www.ecdc.europa.eu/en/geographical-distribut
    ion-2019-ncov-cases

    J.