    From: Michał <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jak rozdziecić sygnał sieciowy ale jeden odbiornik
    Date: Tue, 17 Mar 2009 06:18:42 -0700 (PDT)

    Witam

    Mam laptopa podłaczonego do internetu przez kabel (w sieci UPC) i
    chciałbym móc z niego korzystać równiez w innym pokoju. Chcę pociagnąc
    kabelek przez scianę tylko nie wiem jak rozdzielić sygnał.
    1. Idea jest taka, ze do sieci bedzie podłaczony TYLKO ten laptop -
    albo tu albo tam.
    2. Jak najtaniej rzecz jasna.
    3. Nie wiem co sie nadaje najlepiej (pkt.2) rozdzielacz (kostka), hub,
    swith, router...

    Dzięki za pomoc