  • Data: 2009-03-19 18:04:58
    Temat: Re: Jak rozdziecić sygnał sieciowy ale jeden odbiornik
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > uslugodawca uzywa do zabezpieczenia mac adressu i juz masz pierwszy
    > schodek na drodze nieswiadomego i nieobeznanego uzytkownika

    Ale MACa czego? Chyba modemu kablowego, bo nie wyobrażam sobie
    czekania 1-3 dni na klepnięcie przez technika ustawień bo ktoś chce
    podłączyć netbooka zamiast laptopa czy desktopa itp. A jak MAC modemu
    to w czym problem? Częściej były kombinacje z TTL=1 itp, ale to z 5 lat
    temu, teraz nikt z poważnych ISP chyba już tych śmiesznych kombinacji
    nie stosuje.

    > no pewnie, a po co ma miec problemu z uslugodawca, lub prawem, skoro
    > moze zrob ic to bezpiecznie i tani,

    No nie wiem czy ten pomysł z wiertarką i dziurą na 3 cm jest taki
    bezpieczny (jeszcze sobie rękę przewierci na wylot) czy tani jak to
    zobaczy piękniejsza połowa i zarządzi malowanie całego pokoju ;)

    > jak juz sie ma doszkalac, to lepiej niech nie robi tego na "zywym organizmie"

    Wiesz - jeden ma mocniejszą głowę, drugi twarde 4-litery.
    Też uważam, że lepiej jakby zrobione było to od razu porządnie.

    > a w czym widzisz problem, w tym ze otwor bedzie dwa razy wiekszy?

    Spytaj dziewczynę z którą stale mieszkasz/żonę/whatever/ co o takim
    pomyśle sądzi. Wytłumaczy Ci to lepiej niż ja ;)

    > wielkie halo, zagipsuje sie,

    Oczami wyobraźni widzę hydraulików z Alternatywy4 i kucie świeżo
    położonych płytek ;)
    No i nie każdy ma gierkowskie ścianki kartonowo-gipsowe w domu. Wbrew
    pozorom są jeszcze mieszkania gdzie ściany działowe są z porządnej
    cegły. A co będzie jak okaże się za miesiąc, że ten kabel potrzebny jest
    w innym pokoju, albo i na innej kondygnacji?

    > albo w przyszlosci przeciagnie drugi kabel dd tv i bedzie jak znalazl

    To może od razu wykuć dziurę pod instalację wodno-kanalizacyjną
    - też może się przydać ;>

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938