  • 181. Data: 2015-03-11 06:00:00
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Solidaryzujesz sie? Rozumiem.

    Raczej kpię i ironizuję.

  • 182. Data: 2015-03-11 06:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Miałeś jakąkolwiek sprawę ?

    A pytasz bo?

  • 183. Data: 2015-03-11 09:47:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-11, o godz. 04:59:58
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Zaskakujące.
    > I nie uwazasz, ze mozesz jechac powiedzmy 110-120 bezpiecznie? W
    > przeciwienstwie do sredniej gospofyni domowej?

    Nie uważam że zawsze mogę tyle jechać. Np. często jeżdżę na trasie z
    grubsza Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków-Siedlce. I tam na większości
    trasy nawet formalnie dopuszczalne 90 nie jest bezpieczne ze względu na
    krętość i stan drogi.

    Zdrówko

  • 184. Data: 2015-03-11 09:50:56
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-10, o godz. 23:03:51
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > Fakt posiadania umiejętności jest ZAWSZE wyższy od ich nieposiadania
    > - i TYLKO o tym mowa.

    Nie - nie zawsze. Bo oprócz faktu posiadania umiejętności ważne jest
    _JAKIE_ umiejętności się posiada.

    > Jeśli tego nie rozumiesz i nie chcesz zrozumieć, a tak wynika z tego
    > co piszesz, to dalej szkoda klawiatury.

    Ależ ja rozumiem o co Ci chodzi. Tyle że niekoniecznie nawyki z rajdów
    pomagają w ruchu na drodze. Np. raczej w "zwykłej" jeździe nie pokonuje
    się zakrętów z poślizgiem. A i prędkości są całkiem inne.

    Zdrówko

  • 185. Data: 2015-03-11 09:55:58
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-10, o godz. 22:42:50
    "re" <r...@r...invalid> napisał(a):

    > O właśnie - chodzi o to by nie jeździli tak jak na rajdach. Bo na
    > drodze nie są sami i na ich niestandardowe zachowanie reakcje innych
    > mogą być różne.
    > ---
    > Ale mówimy o filmie czy o czym ?

    W tej odnodze wątku nie o samym zdarzeniu Hołowczyca ale o tym co
    napisał Budzik: "Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to
    rajdowiec pewnie nawet bardziej bezpiecznie pojedzie 140.".

    Zdrówko

  • 186. Data: 2015-03-11 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Nie - nie zawsze. Bo oprócz faktu posiadania umiejętności ważne jest
    > _JAKIE_ umiejętności się posiada.

    Dokładnie.
    Przykładowo umiejetnosc pieczenia babki w niczym podczas jazdy samochodem
    nie pomoze.
    (to tak, zeby absurdem odpowiedziec na absurd)

    > Ależ ja rozumiem o co Ci chodzi. Tyle że niekoniecznie nawyki z rajdów
    > pomagają w ruchu na drodze. Np. raczej w "zwykłej" jeździe nie pokonuje
    > się zakrętów z poślizgiem. A i prędkości są całkiem inne.

    Ale w sytuacji awaryjnej nawyki sa potrzebne dokładnie takie same.

  • 187. Data: 2015-03-11 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > napisał Budzik: "Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to
    > rajdowiec pewnie nawet bardziej bezpiecznie pojedzie 140.".

    Moze zapytam tak: kogo uważasz za bardziej bezpiecznego kierowce?
    - 18 latka ze swiezym prawkiem w 20 letnim BMW jadacego 90km/h
    - srednio rozgarnieta za kierownica blondyne (blondyna jako synonim
    nierozgarnietego kierowcy a nie kolor włosów) jadaca 90km/h
    - Hołek w tym co jechał lecący tamtą drogą 140 czy 150.

  • 188. Data: 2015-03-11 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > grubsza Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków-Siedlce. I tam na większości
    > trasy nawet formalnie dopuszczalne 90 nie jest bezpieczne ze względu na

    Swietnie.
    Ale na prostej drodze takiej jak jechał Hołowczyc dasz rade bezpiecznie te
    120 leciec?

  • 189. Data: 2015-03-11 12:17:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Raczej kpię i ironizuję.

    Kipisz i prasujesz?

  • 190. Data: 2015-03-11 12:26:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2015 13:42:00 +0100, Cavallino napisał(a):

    > 90 to jest dla Kamazów z węglem zimą.
    > 140 to tam bezpiecznie pojedzie prawie każdy.

    Niech mu ktos wreszcie wyreguluje licznik w motorowerku...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl