    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Jak oprogramować logikę podświetlania opcji menu?
    Date: Mon, 17 Aug 2009 15:29:42 +0200

    Witam,

    Mam problem natury koncepcyjnej. Otóż jest sobie CMS. Wyświetla on pewną
    strukturę menu, którego pozycje wskazują na jakieś dokumenty. Klikamy na
    pozycji menu, strona musi przeładować się. Chciałbym aby kliknięty przycisk
    menu został podświetlony. Wymyśliłem więc, że do URL dopiszę ID przycisku
    menu, który ma być podświetlony. Wtedy jednak bezpośrednie wejście na dany
    URL nie podświetli tego przycisku. Mógłbym też badać URL strony i
    podświetlać te pozycje menu, które go zawierają. Też źle... więcej niż jeden
    przycisk w menu może mieć ten sam URL. WIęcej jest takich sprzeczności. Jak
    to zrobić optymalnie? Jakie stosujecie zasady?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek