  • Data: 2009-08-17 22:21:16
    Temat: Re: Jak oprogramować logikę podświetlania opcji menu?
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
> [...]
    html
    > Widzę, że ktoś się napracował :-)
    > Ciekaw jestem czy to rozwiązuje w/w problemy. Czy gdzieś można efekt
    > pracy tego cuda zobaczyć?

    <http://www.zendcasts.com/zend_navigation-dynamicall
    y-creating-a-menu-a-sitemap-and-breadcrumbs/2009/06/

    > Przeanalizowałem na szybko tą bibliotekę... czy to przypadkiem nie jest
    > dedykowane HTMLowi? Menu Helper zawiera metodę renderMenu(), w której
    > piszą, że daje to listę ul. Jeśli tak, to niestety nie przyda się mi to
    > narzędzie gdyż często system menu generuję w postaci XML. Ponadto chyba
    > tylko przenoszone są w tej bibliotece podstawowe parametry dla opcji w
    > menu. Nie widziałem czy da się ustawić np. identyfikator okna w jakim ma
    > się otworzyć łącze z menu. Albo czy można też uwzględnić jakieś
    > charakterystyczne dla danego CMS informacje w postaci atrybutów opcji menu?

    Generalnie możesz wszystko ;) Napisz po prostu klasę, która dziedziczy
    po odpowiedniej i zmień metody odpowiedzialne za ul li na produkujące
    wymagany przez Ciebie XML. Ale to chyba w najgorszym wypadku.

    Tu jest chwila dyskusji o ul'ach
    <http://framework.zend.com/wiki/display/ZFPROP/Zend_
    Navigation+-+Robin+Skoglund>

    No i wychodzi na to, że ten problem rozwiążesz przy pomocy tego:
    <http://framework.zend.com/manual/en/zend.view.helpe
    rs.html#zend.view.helpers.initial.navigation.menu>