  • Data: 2009-08-17 18:56:21
    Temat: Re: Jak oprogramować logikę podświetlania opcji menu?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zend_Navigation http://framework.zend.com/manual/en/zend.navigation.
    html
    > Może wyglądać początkowo strasznie, ale później to już miód i maliny.

    Widzę, że ktoś się napracował :-)
    Ciekaw jestem czy to rozwiązuje w/w problemy. Czy gdzieś można efekt pracy
    tego cuda zobaczyć?

    Przeanalizowałem na szybko tą bibliotekę... czy to przypadkiem nie jest
    dedykowane HTMLowi? Menu Helper zawiera metodę renderMenu(), w której piszą,
    że daje to listę ul. Jeśli tak, to niestety nie przyda się mi to narzędzie
    gdyż często system menu generuję w postaci XML. Ponadto chyba tylko
    przenoszone są w tej bibliotece podstawowe parametry dla opcji w menu. Nie
    widziałem czy da się ustawić np. identyfikator okna w jakim ma się otworzyć
    łącze z menu. Albo czy można też uwzględnić jakieś charakterystyczne dla
    danego CMS informacje w postaci atrybutów opcji menu?