    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jak oni to zrobili?
    Date: Thu, 19 Jul 2012 15:12:02 +0200

    Mam zablokowane polaczenia anonimowe u operatora.
    Mam zablokowane polaczenia anonimowe programowo z poziomu telefonu (symbian)
    Mimo to, na wyswietlaczu pojawil sie dzis "numer prywatny". Odebralem z ciekawosci.
    Dzieweczka z Orange zaczela mi wciskac neostrade. Zapytana, twierdzila, iz nie ma
    pojecia, ze dzwoni z numeru zastrzezonego.

    Domyslam sie, ze jest to swiadoma dzialalnosc, majaca na celu skuteczne dotarcie
    telekonsultantow do potencjalnego klienta. Interesuje mnie zatem, jak tez im sie
    udalo technicznie przebic przez te wszystkie blokady?

    --
    VomitroN