  • 1. Data: 2011-09-14 10:15:19
    Temat: Jak ograniczyć możliwość przywłaszczenia SWF?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy jest jakiś sposób na to aby umieszczony na stronie WWW SWF nie uległ
    przywłaszczeniu przez obce osoby? Pomyślałem, że możnaby spowodować iż
    Flash będzie pracował tylko pod określoną listą domen. Jednakże czy jest to
    możliwe?

    Widziałem gdzieś sklep z galeriami SWF. Oferowano w nim SWFy w różnych
    cenach w zależności czy mają pracować pod jedną lub pod setką domen. Czy
    orientujecie się jak są realizowane tego typu ograniczenia? Czy SWF musi
    być kompilowany w takich przypadkach oddzielnie dla każdego z kupujących?

  • 2. Data: 2011-09-14 11:40:53
    Od: Andrzej Budzanowski <p...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 12:15, Marek pisze:
> [...]
    > Flash będzie pracował tylko pod określoną listą domen. Jednakże czy jest to

    Tak
    > Widziałem gdzieś sklep z galeriami SWF. Oferowano w nim SWFy w różnych
    > cenach w zależności czy mają pracować pod jedną lub pod setką domen. Czy
    > orientujecie się jak są realizowane tego typu ograniczenia?
    <http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?
    t=50214>

    --
    http://psychobsoftware.cba.pl/ - strona niby domowa
    http://psychobpl.wordpress.com/ - strona niby blogowa

    Jeśli potrzebujesz się ze mną skontaktować - w co wątpię -
    to usuń z adresu podkreślenie przed małpą.

  • 3. Data: 2011-09-14 12:14:01
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 13:40:53 +0200, Andrzej Budzanowski napisał(a):

    > <http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?
    t=50214>

    Hej,

    Dzięki za link. Z niego wynika potrzeba kompilacji SWFa dla każdego klienta
    oddzielnie. Czy nie da się tego załatwić bardziej systemowo? Jakiś plik
    klucza czy cholera wie co.

    Znalazłem w międzyczasie tą stronę:
    http://www.slideshowbox.com/buy-now.html

    Jakoś mi się nie chce wierzyć aby firma generowała SWFy różne dla każdego z
    klientów. Byłby kłopot z aktualizowaniem takich SWFów gdyż każda korekta
    wiązałaby się z wygenerowaniem wersji dla każdego klienta oddzielnie. No
    ipewnie jeszcze inne uniedogodnienia wyszłyby pewnie.

  • 4. Data: 2011-09-14 16:32:43
    Od: Andrzej Budzanowski <p...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 14:14, Marek pisze:
    > Dzięki za link. Z niego wynika potrzeba kompilacji SWFa dla każdego klienta
    > oddzielnie. Czy nie da się tego załatwić bardziej systemowo? Jakiś plik
    > klucza czy cholera wie co.

    Tak na chłopski rozum to można przecież, wysłać zapytanie o plik o
    nazwie foo do serwera z jakiego powinna ładować się aplikacja i
    sprawdzać czy domena która linkuje naszą aplikację jest dozwolona.

  • 5. Data: 2011-09-14 18:18:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 18:32:43 +0200, Andrzej Budzanowski napisał(a):

    > Tak na chłopski rozum to można przecież, wysłać zapytanie o plik o
    > nazwie foo do serwera z jakiego powinna ładować się aplikacja i
    > sprawdzać czy domena która linkuje naszą aplikację jest dozwolona.

    Tzn aplikacja ma komunikować się periodycznie z obcym serwerem w celu
    weryfikacji czy jest legalna?