    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Jak ograniczyć możliwość przywłaszczenia SWF?
    Date: Wed, 14 Sep 2011 12:15:19 +0200

    Witam,

    Czy jest jakiś sposób na to aby umieszczony na stronie WWW SWF nie uległ
    przywłaszczeniu przez obce osoby? Pomyślałem, że możnaby spowodować iż
    Flash będzie pracował tylko pod określoną listą domen. Jednakże czy jest to
    możliwe?

    Widziałem gdzieś sklep z galeriami SWF. Oferowano w nim SWFy w różnych
    cenach w zależności czy mają pracować pod jedną lub pod setką domen. Czy
    orientujecie się jak są realizowane tego typu ograniczenia? Czy SWF musi
    być kompilowany w takich przypadkach oddzielnie dla każdego z kupujących?