  • 121. Data: 2010-03-11 14:56:46
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: Czarek <...@...pl>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Wcale to się tak nie przekłada. Może nowi zdają, bo starzy najczęściej
    > bujają się na poziomie n>3? Ktoś musi przecież zdawać, bo zlikwidowaliby
    > te wordy.

    Ech... jakbyś przeczytał statystyki do których zamieściłem linka, bądź
    przynajmniej mój komentarz do nic wiedziałbyś, że prawdopodobieństwo
    zdania za pierwszym razem jest o kilka punktów procentowych mniejsze niż
    prawdopodobieństwo zdania w określonym kolejnym podejściu. Tak więc
    Twoje twierdzenie "może nowi zdają" jest po prostu sprzeczne ze stanem
    faktycznym.

    Jak też uzasadniałem wcześniej, z przedstawionych statystyk można wysnuć
    wniosek, że większość (około 60% kursantów) zdaje na poziomie, jak to
    ująłeś, n<=3. Jeżeli masz jakieś podstawy twierdzić, że pozostałe 40%,
    które nie zdało w pierwszych trzech podejściach, zdaje dopiero za 8 (co
    twierdziłeś jakieś 4 wiadomości wstecz) i kolejnymi razami, przedstaw je
    proszę. Narazie nic nie potwierdza Twoich teori, a że są one ciut
    niespójne, to wybacz, ale na wiarę ich niei przyjmę.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 122. Data: 2010-03-11 15:05:45
    Od: Czarek <...@...pl>

    neelix wrote:
    > Wyobrażasz sobie jeszcze mniejszą zdawalność w skali roku niż 30% i taką
    > krajową normę?

    Mylisz się, zdawalność nie jest podawana w skali roku, a - nazwijmy to -
    w skali egzaminu. To dość diametralna różnica.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 123. Data: 2010-03-11 15:50:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Pomysł chyba dobry. Niestety zdający się boją że podpadną, a tym,
    > którzy zdali już nie zależy. Niektórzy kursanci wiedzą, że oblano ich
    > słusznie, ale potrafią też ocenić, że zostali skrzywdzeni. Kamery
    > miały pomóc kursantom w odwoływaniu się,

    ktos wie, jak długo przetrzymywane sa nagrania z kamer?
    Mozna poprosic o udostepnenie nagrania po egzaminie (zdanym/niezdanym)?
    Jest to jakos dodatkowo płatne?

  • 124. Data: 2010-03-11 18:46:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Mylisz się, zdawalność nie jest podawana w skali roku, a - nazwijmy to - w
    > skali egzaminu. To dość diametralna różnica.

    W 2009 r. to chyba w roku. Nie przyglądałem się jeszcze. Jeśli na 20 osób
    danego dnia nie zdaje żadna to wychodzi 0.
    neelix

  • 125. Data: 2010-03-11 18:53:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > prawdopodobieństwo zdania w określonym kolejnym podejściu. Tak więc Twoje
    > twierdzenie "może nowi zdają" jest po prostu sprzeczne ze stanem

    Widocznie coś jest nie tak z tymi statystykami albo są źle interpretowane.

> [...]
    > proszę. Narazie nic nie potwierdza Twoich teori, a że są one ciut
    > niespójne, to wybacz, ale na wiarę ich niei przyjmę.

    Takich statystyk nie posiadam. Mam tylko bieżące informacje z placu boju i
    osobiste obserwacje kto wraca z egzaminu.
    neelix

  • 126. Data: 2010-03-11 23:26:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:48:58 +0100, neelix napisał(a):

> [...]
    > Kursant chcąc go ominąć ma do wyboru przejazd po ciągłej. Udaje się jednak
    > zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety oblewa za niebezpieczny
    > odstęp od zaparkowanego pojazdu. Gdyby przejechał po linii dostałby po dupie
    > za linię. Niestety to nie pierwszy przypadek kiedy z czyjegoś powodu
    > egzaminator wykorzystuje sytuację i oblewa egzaminowanego. Nie stuknął
    > lusterkami, nie najechał na linię to egzaminator nie powinien otwierać ryja.
    > Co mógł natomiast zrobić? Zawiadomić policję lub SM, a nie udupiać kursanta.

    Zatrzymać się i stwierdzić, że przejazd blisko jest niebezpieczny, a przy
    zachowaniu odległości musiałby przekroczyc linię i poczekać na to, co J.E.
    Egzaminator powie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 127. Data: 2010-03-11 23:27:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 14:55:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > skąd wymyśliłeś tą brednię? od dłuższego czasu wszystkie samochody mają
    > zamontowane kamery rejestrujące przebieg egzaminu, a naruszenie ciągłej
    > przy omijaniu nie jest złamaniem przepisów.

    Pierwsze prawda, drugie bzdura.

  • 128. Data: 2010-03-11 23:27:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 20:18:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > jeżeli chodzi o np. ominięcie autobusu który się zatrzymał, to racja (choć
    > i tu jest sprawa dyskusyjna, wystarczy poguglać w internecie).
    > W przypadku awarii mamy konieczność ominięcia wynikającą z sytuacji na
    > drodze.
    > Nawet laweta która przyjedzie po takowe auto musi jakoś po nie dojechać =
    > naruszyć linię.

    I złamac przepisy.

  • 129. Data: 2010-03-11 23:28:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:03:08 +0100, Bydlę napisał(a):

    > I nie zapominaj, że nie jest to zakaz bezwględny i w zasadzie jest to
    > sugestia tylko.
    > Bo pełno wyjątków jest, zezwalających na zgodne z prawem olewanie jej
    > kompletnie.

    Podaj choc jeden.

  • 130. Data: 2010-03-11 23:28:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 22:42:03 +0100, Maverick napisał(a):

    > Gdy udowodnisz, ze egzaminator popelnil blad - to nie oznacza, ze zdales
    > egzamin - to jedynie oznacza, ze nastepny termin masz za darmo (uznaje
    > sie egzamin za niebyly, lub raczej inaczej - masz powtorke egzaminu).

    Niekiedy oznacza, że egzaminator ma kłopoty :>