  • 1. Data: 2004-01-27 18:10:34
    Temat: Jak obejść spółdzielnie mieszkaniowe.
    Od: "Angelika Myśliwiec" <l...@g...pl>

    Witam,
    Chcę zainstalować sieć interentową w blokach, mam sporo chętnych niestety
    spółdzielnia nie wyraża zgody na instalację.
    Czy znacie możliwość rozwiązania tego problemu. Proszę o radę.

  • 2. Data: 2004-01-27 18:39:15
    Temat: Re: Jak obejść spółdzielnie mieszkaniowe.
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 18:10:34 +0000 (UTC), "Angelika Myśliwiec"
    <l...@g...pl> wrote:

    >Witam,
    >Chcę zainstalować sieć interentową w blokach, mam sporo chętnych niestety
    >spółdzielnia nie wyraża zgody na instalację.
    >Czy znacie możliwość rozwiązania tego problemu. Proszę o radę.

    Droga Angeliko..

    Czy uwazasz ze twoj problem jest problemem polskiego internetu ?
    Powinnas bardziej popytac na grupach zwiazanych z prawem, a konkretnie
    chodzi o prawo wlasnosci

    a wiec FUT p.s.p

    --
    Wiesiek

  • 3. Data: 2004-01-27 19:17:15
    Temat: Re: Jak obej?ć spółdzielnie mieszkaniowe.
    Od: "monter" <s...@s...net>

    > Droga Angeliko..
    >
    > Czy uwazasz ze twoj problem jest problemem polskiego internetu ?

    Racja...NTG. Ale: zarejestrujcie się jako stowarzyszenie (jeśli to ma być
    niekomercyjna sieć), zróbcie projekt (gnębić ich by wydali warunki
    techniczne).

  • 4. Data: 2004-01-27 22:48:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Angelika Myśliwiec" <l...@g...pl> writes:

    > Chcę zainstalować sieć interentową w blokach, mam sporo chętnych niestety
    > spółdzielnia nie wyraża zgody na instalację.
    > Czy znacie możliwość rozwiązania tego problemu. Proszę o radę.

    Sa rozne sposoby, ktore sprowadzaja sie do jednego - tego, ze spoldzielnia
    jest wlasnoscia czlonkow spoldzielni, i ze ci ostatni, odpowiednio
    zorganizowani, czesto maja zupelnie sensowny arsenal srodkow nacisku
    na "wladze" spoldzielni.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 5. Data: 2004-01-28 01:25:21
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Wiesiek <s...@o...pl> wrote in

    > Czy uwazasz ze twoj problem jest problemem polskiego internetu
    > ?

    Jak najbardziej jest ! Spuldzielnie swoim dzialaniem ograniczaja
    rozwoj.
    Jest kilka sposobow :
    - ruscy, szybko i skutecznie
    - walne zebranie, proces dlugi, mozolny, nie zawsze sie udaje obalic
    prezesa
    - na wariata, kablujecie co sie da - jak potna kable to telefon na
    policje i lokator do ktorego szly kable zglasza zniszczenie
    prywatnego mienia
    - wifi i olewasz spoldzielnie, mieszkaniec ma ustawowo nadane prawo
    instalacji na wlasnym dachu anten jakie tylko mu sie podobaja

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/

  • 6. Data: 2004-01-28 02:15:47
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Wiesiek <s...@o...pl> wrote in

    > Czy uwazasz ze twoj problem jest problemem polskiego internetu
    > ?

    Jak najbardziej jest ! Spoldzielnie swoim dzialaniem ograniczaja

  • 7. Data: 2004-01-28 06:28:33
    Od: Piotr Trociński <w...@p...com.USUN_TO.pl>

> [...]
    > jest wlasnoscia czlonkow spoldzielni, i ze ci ostatni, odpowiednio
    > zorganizowani, czesto maja zupelnie sensowny arsenal srodkow nacisku

    Podobne zapytania pojawialy sie na grupach poswieconych sieciom i czesto wlasnie
    wpomina sie, ze wystarczy zebrac odpowiednio duza grupe i pojawiac sie na
    zebraniach. Podobno normalnie jest tam tak niska frekwencja, ze zorganizowana grupa
    znajaca prawo i statuty moze niemalze wszystko zrobic. Trzeba tylko chciec.
    Proponuje wiec poszukac w archiwum.

    Piotr Trocinski

  • 8. Data: 2004-01-28 06:31:44
    Od: "szymon" <n...@s...org>

    > Jak najbardziej jest ! Spoldzielnie swoim dzialaniem ograniczaja
    > rozwoj.

    Dramatyzujesz.

> [...]
    > - wifi i olewasz spoldzielnie, mieszkaniec ma ustawowo nadane prawo
    > instalacji na wlasnym dachu anten jakie tylko mu sie podobaja

    Bzdura, dach jest wspólny a za jego stan odpowiada zarządca budynku. Nie
    możesz ot tak po nim łazić i instalować co popadnie.

  • 9. Data: 2004-01-28 08:07:34
    Od: Glock <g...@p...onet.pl>

    > Bzdura, dach jest wspólny a za jego stan odpowiada zarządca budynku. Nie
    > możesz ot tak po nim łazić i instalować co popadnie.
    NIE??? :))))
    i teraz mi to mowisz, kiedy ja juz 50 osob podpiolem :))))

  • 10. Data: 2004-01-28 08:16:47
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 02:15:47 +0000 (UTC), RusH
    <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:

    >Jak najbardziej jest ! Spoldzielnie swoim dzialaniem ograniczaja
    >rozwoj.
    To akurat jest prawda, ale nie wszedzie...
    Czesto jak sie ktos juz nie zgadza to sa 2 powody:

    1) cos za to chce (lapowka?)
    2) pracuja tam ludzie "starej daty" - niekomputerowi

    Ale trzeba pamietac ze to mieszkancy tworza spoldzielnie a nie
    spoldzielnia ich. Jednak polskie prawo jest tak cudowne, iz odwolanie
    "niedobrego" prezesa wcale nie jest taka rzecza prosta.

    A wiec to nie jest problem internetu, a podejscia - kontaktow
    miedzyludzkich - prawnych

    --
    Wiesiek