  • 1. Data: 2011-01-20 16:09:51
    Temat: Jak naprawic statyw do lampy? Pekniety pierscien.
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    Rozwalilem sobie - nie pytajcie jak - statyw do lampy studyjnej.
    Wylamala sie jedna z trzech nog - pekly oba pierscienie chodzace po
    glownej rurze statywu. Wiem ze statywy teraz sa za prawie grosze ale
    zly jestem i chcialbym to jakos naprawic. Poza tym statyw na kolkach.
    Jakies pomysly? Moze ktos ma pozostalosci po statywie? Dorobic?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-01-20 16:16:27
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > zly jestem i chcialbym to jakos naprawic. Poza tym statyw na kolkach.
    > Jakies pomysly? Moze ktos ma pozostalosci po statywie? Dorobic?

    Kup nowy

    P.

  • 3. Data: 2011-01-20 16:29:15
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > zly jestem i chcialbym to jakos naprawic. Poza tym statyw na kolkach.
    > Jakies pomysly? Moze ktos ma pozostalosci po statywie? Dorobic?

    Jak to Manfrotto, zadzwon do Foto7.
    Jak China - kup nowy.

  • 4. Data: 2011-01-20 17:04:55
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Thu, 20 Jan 2011 08:09:51 -0800, Piotr Molski wrote:

    > Rozwalilem sobie - nie pytajcie jak - statyw do lampy studyjnej.
    [ciach]

    Możesz podesłać jakieś zdjęcie? Bo nie bardzo sobie mogę wyobrazić...

    Jeden z moich statywów był już dwa razy naprawiany - były wymieniane
    plastikowe wsporniki nóg na protezę z drutu.

    --
    Łukasz.

  • 5. Data: 2011-01-21 11:59:45
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    w większości przypadków spawanie migomatem rozwiązuje problem.

    Pozdrawiam
    Les

  • 6. Data: 2011-01-21 12:46:56
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    Dzieki Panowie za pomoc. Naprawiac nie ma wiekszego sensu, za 40 zl
    kupic nowego chinczyka i ew. przekrecic kolka. Bardziej chodzi o zlosc
    na samego siebie ze sie tak glupio zniszczylo zabawke i chec naprawy
    tej sytuacji ;)
    Lukasz - http://fripers.pl/product_info.php/info/p67_Statyw-o
    swietleniowy-260cm.html
    chodzi o gorna obrecz poruszajaca sie po glownej rurze do ktorej sa
    przymocowane gorne konce nozek i dolny hmm, cap (talerzyk, pierscien z
    dnem) trzymajacy wsporniki nozek.

    Les - swietny pomysl, tez na to wlasnie wpadlem. Migomat mam - choc
    nie umiem sie nim jeszcze poslugiwac - mam tez kumpla ktory potrafi
    spawac. Zrobienie dolnej czesci to 20-30 minut pracy, gorna jest
    bardziej upierdliwa.

    Ale tak jak napisalem - taka praca to bardziej dla przyjemnosci niz z
    prawdziwej potrzeby.

    pozdr
    Piotr