  • 1. Data: 2009-06-16 08:28:50
    Temat: Jak najtaniej do 5 numerów Ery?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Muszę często dzwonić do pewnego kontrahenta, gdzie mają numery w Erze (5 osób), kupię
    więc jakąś nową kartę (abo lub mix lub ewentualnie prepaid, bo na firmę) specjalnie
    na rozmowy do Ery - jaką taryfę powinienem wybrać i z jakimi ewentualnymi opcjami?
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-17 22:19:51
    Temat: Re: Jak najtaniej do 5 numerów Ery?
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > prepaid, bo na firmę) specjalnie na rozmowy do Ery - jaką taryfę
    > powinienem wybrać i z jakimi ewentualnymi opcjami?

    nowy pakiet biznes 10 numerów za grosz
    albo prepaida taktak i doładować podwójnie za darmo i wpisać te numery
    coby były tańsze
    albo w heya ale nie znam oferty

    jeffrey

  • 3. Data: 2009-06-17 22:23:50
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Jeffrey wrote:

    > nowy pakiet biznes 10 numerów za grosz
    > albo prepaida taktak i doładować podwójnie za darmo i wpisać te
> [...]

    jeszcze jakbyś chciał to mam na zbyciu taktaka z taryfą happy po 8
    miesiącach z niezłym kapitałem nierejestrowana

    jeffrey