  • 11. Data: 2013-11-23 18:52:36
    Temat: Re: Jak można się nadziać w sklepie
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote in
    news:l6pvs9$3ok$1@news.task.gda.pl:

    > O, przy okazji: w każdym linkowanym tekście pojawia się "reklama"
    > Opandy do czytania EXIF-ów - strata czasu na samo sprawdzanie cóż warte
    > to cudo - nędzny program: ograniczona użyteczność, makabryczne
    > usability.

    A możesz podać linka do czegoś ciekawszego?
    Ze trzy dni temu zainstalowałem Opandę i mam podobne wrażenia do Twoich.
    'SC

  • 12. Data: 2013-11-23 20:35:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "sc67" <n...@n...pl> wrote:

    > A możesz podać linka do czegoś ciekawszego?
    > Ze trzy dni temu zainstalowałem Opandę i mam podobne wrażenia do
    > Twoich.

    Wszystko zależy od tego, jakie masz oczekiwania. Ja jestem stary
    hardkor i używam ExifTool + JHEAD, a jak na lenia, to ExifTool GUI
    (mimo, że sam go nie lubię. :) Nawet nie chciało mi się zainstalować
    wtyczki EXIF do przeglądarki (FF), bo nie mam takiej potrzeby.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2013-11-23 20:59:09
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]
    > (mimo, że sam go nie lubię. :) Nawet nie chciało mi się
    > zainstalować wtyczki EXIF do przeglądarki (FF), bo nie mam takiej

    No i dodajmy jeszcze do tego całkiem logiczny wniosek - gdybym był
    całkiem usatysfakcjonowany sytuacją, to nie testowałbym teraz tej
    kiepskiej Opandy. :)

    [mr.]

  • 14. Data: 2013-11-23 21:17:20
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 23-11-2013 10:21, Janko Muzykant pisze:
    > Sprzętu z ekspozycji nie kupiłbym nawet za pół ceny, chyba że to byłaby
    > maszynka do mięsa (ręczna, na korbę, żeliwna - choć i tak byłoby ryzyko,
    > że się korba szybko urwie).

    Ja bym jednak wolał z ekspozycji niż "fuchy":
    http://feministphilosophers.files.wordpress.com/2010
    /01/image001.jpg ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2013-11-23 21:32:09
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote in

    > No i dodajmy jeszcze do tego całkiem logiczny wniosek - gdybym był
    > całkiem usatysfakcjonowany sytuacją, to nie testowałbym teraz tej
    > kiepskiej Opandy. :)

    Opandę zainstalowałem aby zobaczyć ile było klapnięć lustrem i tu dała
    radę. Chciałem też zobaczyć czy jest Exifie odległość od obiektu.
    W win Vista i pózniejszych jest zakłądka we włąściwościach 'Szczegóły',
    a tam Odległość od przedmiotu. Nie mam tam nic i to mnie trochę intryguje.
    'SC