  • Data: 2011-11-03 19:48:14
    Temat: Jak hybryda?
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podpowiedzcie proszę - nie jestem na bieżąco od paru lat, niestety -
    poszukiwana hybryda - dobry zoom (tj. nie długi,ale ostry na obu końcach),
    dobra ergonomia - koniecznie pierścień ogniskowych, nie jakieś chore
    guziczki (czy ktoś poza fuji robi takie aparaty?). No i jakość obrazu,
    rzecz jasna oraz tryby Av, Tv, M, filmów może nie kręcić.
    Coś w stylu fuji s6500fd - kiedyś ten aparat bardzo mi odpowiadał, zoom
    niekoniecznie tak długi jak w tym modelu.
    Ale na allegro widzę fuji z takimi pierścieniami i zoomami rzędu x30 -
    trochę mnie to zniechęca ;-(

    Pułap cenowy - 1000, powiedzmy 1200 zł. Dla kilkunastoletniej dziewczyny,
    jako prezent, robi zdjęcia małpką od kilku lat, wychodzi jej to nieźle.
    Skoro prezent, to raczej odpada używany.
    A może bezlusterkowiec - tylko który, bo przy tym pułapie cenowym, to raczej
    ciężko będzie, prawda?

    Jeżeli nie ma na rynku niczego spełniającego moje wymagania (pierścień
    ogniskowych, dobre szkło), to kupię jej k-x ;-)
    --
    Yogi(n)