  • Data: 2011-11-04 09:45:54
    Temat: Re: Jak hybryda?
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Nov 2011 20:48:14 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Jeżeli nie ma na rynku niczego spełniającego moje wymagania (pierścień
    > ogniskowych, dobre szkło), to kupię jej k-x ;-)

    Może faktycznie pomyśl o czymś takim jak K-x lub coś podobnego jeśli się
    wyrobisz w podobnej cenie. Tylko, że "kit" może dziewczynie nie odpowiadać
    jeśli miała do tej pory duży zakres ogniskowych. Piszę to dlatego, że
    kiedyś przesiadłem się z kompakta na hybrydę Fuji S9600. Miałem nadzieję,
    że skok jakości i możliwości będzie duży. Ale szybko okazało się, że
    hybryda to też kompakt, mała matryca, szumy podobne do kompakta, możliwości
    zabawy w trybach ręcznych dają niewiele więcej niż w kompakcie, zabawa z GO
    praktycznie to samo co dobry kompakt. Ja się zawiodłem, ręczna zmiana
    ogniskowej i dobre wykonanie to za mało. Sprzedałem go chyba po 3
    miesiącach, kupiłem wtedy Pentaksa K100D i dopiero wtedy odkryłem co to
    jest aparat forograficzny, zwłaszcza zabawa ze starymi szkłami, jakość
    zdjęć i szumy w wyższym ISO, zabawy z GO, ostrzenie na matówce. Hybryda
    tego nie da, bo to dalej kompakt tylko bardziej rozbudowany.

    --
    Krasnal