eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 21. Data: 2009-12-07 11:50:54
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>


    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hfipfs$taf$3@news.onet.pl...
    > Karambol pisze:
    >> > No i to jest wlasnie klasyka popeliny:) Ze kiedys powszechna dosyc na
    >>> ziemi naszej, to naprawde nie moja wina.
    >>> "Naprawianie" lozysk tocznych ma mniej wiecej tyle sensu co wiazanie
    >>> drutem zamiast skrecenia srubami, niby tez trzyma ale jak dlugo i co
    >>> to za trzymanie;)
    >>
    >> wiesz jaki sens ma wymiarowanie korby a ja pytalem o docieranie.
    >>
    > A co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w
    > kontekscie "remontowym" silnika.
    > Bo y wzmiarowaniem w dyiedyinie rzsunku technicynego racyej nie mam
    > wieksyzch problemow ł=
    > ++
    > ybigi

    Mowilem, ze mi chodzi jedynie o pytanie jak w temacie posta. Dlatego
    wszystko inne co nie ma z tym zwiazku przemilcze, a Wy sobie gadajcie...


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
    tml







  • 22. Data: 2009-12-07 20:16:13
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

    >A co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w
    >kontekscie "remontowym" silnika.

    A o "wanklowaniu" korbowodu slyszales?;) A taka "jednostka remontowa"
    istniala calkiem sporo czasu w pewnym kregu zanim ktos odwazny nie
    zapytal "a co to jest to wanklowanie" i wyszlo na to, ze majster ciut
    problemow mial z wymowa a kolega, notabene inzynier od pojazdow,
    skojarzyl sobie tak jak zrozumial;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.stokrotka.ath.cx/


  • 23. Data: 2009-12-07 20:27:45
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z
    >technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki
    >wyrób jest gorszy od fabrycznego?

    Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w
    ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale... Przed wojna, w
    kwestii remontu walow Sokola 600 fabryka usilnie prosila, zeby im to
    wyslac a oni zrobia i juz. Kompletow naprawczych w zasadzie w
    sprzedazy nie bylo i dobrze oni tam wiedzieli dlaczego tak czynia.
    Troche pozniej, kiedy powstal Junak, zastosowano juz troche inne
    technologie umozliwiajace dosyc prosta wymiane lozyska wszelako kiedy
    ich zabraklo w sprzedazy problem sie pojawil ten sam. I mialem juz
    moznosc obejrzec rozne "technologie" od tajemnych metod pana Zenka, do
    fabryki, ktora kurde takie rzeczy robi na porzadku dziennym. O kant
    dupy potluc. Troche swiatla zajasnialo, kiedy kompletne lozysko na
    wymiane zrobila prawdziwa fabryka lozysk, ale i tak pozostal problem -
    bagatela - spasowania tego do korb juz posiadanych a raczej
    dopasowania korb do biezni tego lozyska...

    Junak jest 'trudny' od tej strony, to co w jawie chodzilo dosc chwile
    w nim nie polata ale tez nie ma podstaw by przypuszczac, ze silnik
    KTMa bedzie silnie "latwiejszy";)


    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.stokrotka.ath.cx/


  • 24. Data: 2009-12-07 20:51:50
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacot pisze:
    > Arni <a...@N...spam> wrote:
    >
    >> to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z
    >> technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki
    >> wyrób jest gorszy od fabrycznego?
    >
    > Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w
    > ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale...

    zapewniam Cie, ze ta fabryka robila na swe potrzeby całe maszyny wiec
    ten marny korbowod to była tylko wprawka. Rolki fabryczne z Metronu
    dobierane z podzielnicy, sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany. Tak
    cicho chodzacego silnika od jawy nigdy wiecej nie slyszałem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat


  • 25. Data: 2009-12-08 08:20:30
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany

    Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 26. Data: 2009-12-08 10:58:13
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Arni pisze:
    >
    > > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
    >
    > Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
    >
    > --
    To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
    Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
    Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
    Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
    może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.


  • 27. Data: 2009-12-08 11:00:30
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    robertbig pisze:
    >
    >> --
    > To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy .

    Moze byc i do lokomotywy tylko ze kolejnosc jest taka:

    toczenie - naweglanie - hartowanie - szlifowanie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 28. Data: 2009-12-08 15:52:58
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:
    > Arni pisze:
    >
    >> sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
    >
    > Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.

    Kuczu, czy ja to pamietam? to bylo wieki temu. Oczywscie ze szlifowanie
    było pozniej a co jeszcze bylo z tym robione to nie wiem, kolega nie
    musiał mi sie tłumaczyc bo wtedy to on dla mnie bogiem był :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat


  • 29. Data: 2009-12-08 16:12:41
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>


    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5f50fa0c-8289-4998-915c-838ea60b89a4@u7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Arni pisze:
    >
    > > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
    >
    > Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
    >
    > --
    To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
    Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
    Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
    Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
    może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.
    ----------------------------------------------------
    --------------------------------

    Zal mi takich komentarzy. Po chuj ja sie wogole o cokowliek pytalem? Zamiast
    prostej odpowidzi na pytanie mam tylko wkurwiajace teksty.
    Po kilku niewyraznich zdjeciach z komorki wiesz, ze cos bylo nie tak, a ze
    robilismy to sami z chopakami to na bank musi byc zjebane? Ja nie wiem skad
    takie pojeby sie biora? To jest jakas kpina a nie grupa dyskusyjna. Mnie nie
    interesuja komentarze na temat watpliwosci co do fachowosci moich kumpli,
    ktorych kompetencji zupelnie nie znasz i nie bede pisal ile silnikow po
    takich "remontach"''''''' jezdzi od dawna i to nie tylko KTMowskich. To i
    tak nie mialo by sensu..
    Ja tylko chcialem zajebiscie prosta odp. na zajebiscie proste pytanie,
    odpowidz, ktorej nie znalas.
    Pogadajcie lepiej o tym jaki texy wybrac, oblukajcie kilka przemalowanych
    plastikow na zjeciach z allegro, jaki akumulator, jaki kombinezon, jaka
    szybka, o kilku smiertelnych wypadkach, oblukajcie kilka smiesznych zdjec
    czy filmokow i pobiadolcie o parujacej szybce w kasku - do tego tu sie
    wszystko sprowadza.

    I kurwa EOT


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
    tml



  • 30. Data: 2009-12-09 13:14:37
    Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5f50fa0c-8289-4998-915c-838ea60b89a4@u7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Arni pisze:
    >
    > > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
    >
    > Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
    >
    > --
    To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
    Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
    Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
    Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
    może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.

    ****************************************************
    ********

    Jestem identycznego zdania, pamietam tez omawiane tutaj pierwsze zmagania z
    technika, jednak nie liczylbym ze kolega raczy sie pochwalic ;) Mozna za to
    obserwowac stopke. Nie omieszkam.

    PeeS Szanown Autorze watku. Daruj sobie kolejny kubel wyrazonych
    niecenzuralnie emocji.. Upubliczniajac swoje zmagania z technika ktora, byc
    moze, nieco Cie przerasta dales naturalny przyczynek do dyskusji ktora teraz
    uporczywie zwalaczasz. To nieco nielogiczne.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta



strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: