  • 11. Data: 2011-07-06 06:59:18
    Temat: Re: Ja mu w gaz a on... nie zgasł.
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:iuvt4u$i85$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > track control, po polsku kontrola trakcji :)

    Ok, nie zajarzylem. Też mam TC ale teraz chyba nie zadziałało bo w Avensisie
    odzywa się ona dość głośno i słychac zawsze takie puknięcie - tu proszę nie
    kombinować że z tym puknięciem jest coś nie tak - tak ma być.

  • 12. Data: 2011-07-06 08:41:40
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-07-05 22:14, Agent pisze:
> [...]
    możecie
    > zrobić pisku oponami? :). Auto to Avensis 2 2.0 D4D 116 KM.

    a wyłączyłeś ESP? :) W Avensis 2 to chyba w standardowym wyposażeniu było... Jak Ci
    zblokował koła przednimi hamulcami, Ty go jeszcze ładnie ręcznym przytrzymałeś to
    sprzęgło
    po prostu nie dało rady - coś musiało puścić a widocznie sprzęgło w całym tym
    układzie
    było najsłabszym ogniwem.

  • 13. Data: 2011-07-06 08:46:09
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-06 01:07, DoQ pisze:

    > Ale wynikiem działania TC czy innego ASR nie jest smród :)

    Ja wiem?
    A czy TC nie jest oparte na zasadzie, że koło zbyt szybko obracające się
    jest hamowane hamulcem? W takim przypadku komputer sobie pomyślał: tylne
    stoją, przednie się kręcą: dajemy ciśnienie w układzie hamulcowym na
    przód! A że gaz wciśnięty, silnik na obrotach zapewniających porządny
    moment, to sprzęgło okazało się słabszym ogniwem szczególnie, że było w
    trakcie załączania.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2011-07-06 09:19:57
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2011 22:14, Agent pisze:
    > Witam,
    > Dziś synek mówi do mnie "Tata a może pogazujemy?" Myślę sobie, zrobię
    > coś więcej i spalę gumę. Zaciągnąłem ręczny, gaz, puściłem sprzęgło,

    Będę złośliwy: małe dzieci mają dzieci ;->

    [ciach]

    > albo dwumas dostał po gaciach. A teraz pytanie do odważnych. Czy też
    > tak macie na ręcznym że nie możecie zrobić pisku oponami? :). Auto to
    > Avensis 2 2.0 D4D 116 KM.

    Ja nie robię pisku oponami, bo to szczeniackie, bezsensowne i szkodliwe.
    Oraz kosztowne, o czym będziesz miał okazję się przekonać - co może
    będzie nauczką.

  • 15. Data: 2011-07-06 10:17:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > przód! A że gaz wciśnięty, silnik na obrotach zapewniających porządny
    > moment, to sprzęgło okazało się słabszym ogniwem szczególnie, że było w

    Mogło tak być.

  • 16. Data: 2011-07-06 10:21:19
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iv12au$b0d$1@inews.gazeta.pl...

    > Będę złośliwy: małe dzieci mają dzieci ;->

    Jesteś złośliwy bo lubisz. Owszem czasem wychodzi ze mnie chłopiec i dobrze
    mi z tym.

    > Ja nie robię pisku oponami, bo to szczeniackie, bezsensowne i szkodliwe.
    > Oraz kosztowne, o czym będziesz miał okazję się przekonać - co może
    > będzie nauczką.

    Że szkodliwe to wiem. Ale dobrze pozwolić sobie w życiu czasem na odrobinę
    szaleństwa. Generalnie to nie żal mi Ciebie jeśli masz takie podejście do
    życia.

  • 17. Data: 2011-07-06 10:22:42
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    >. Generalnie to nie żal mi Ciebie jeśli masz takie podejście do życia.

    Miało byc żal.

  • 18. Data: 2011-07-06 10:30:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 10:21, Agent pisze:

    > Jesteś złośliwy bo lubisz.

    No i?

    > Owszem czasem wychodzi ze mnie chłopiec i
    > dobrze mi z tym.

    Chłopiec nie pali gumy, tylko bawi cię bardziej konstruktywnie.

    Palenie gumy to bardziej zabawa tzw. szczyla.

    > Że szkodliwe to wiem. Ale dobrze pozwolić sobie w życiu czasem na
    > odrobinę szaleństwa.

    Wiesz, ja osobiście wolę wydać pieniądze na wyjazd lub kurs
    spadochronowy, ewentualnie jakiś model np. kolejki albo nawet klocki
    LEGO (a co!), niż na nowe sprzęgło czy inny mechanizm zakatowany przez
    głupie zabawy.

    > Generalnie to nie żal mi Ciebie jeśli masz takie
    > podejście do życia.

    I słusznie ;->

  • 19. Data: 2011-07-06 10:30:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 10:22, Agent pisze:

    > Miało byc żal.

    Za późno ;-P

  • 20. Data: 2011-07-06 11:39:24
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Track Kontrol to kontrola trakcji ? Chyba ATRAKCJI :)

    Zwał jak zwał :) Chodzi mi o układ, który zapobiega poślizgowi kół
    podczas przyśpieszania - czy ma coś wspólnego z utrzymaniem toru jazdy
    nie wiem, na pewno zapobiega zrywaniu przyczepności kół, no to sobie
    wywnioskowałem, że to kontrola trakcji czyli napędu :)

    ps. dzieki, za sprostowanie

    Pozdrówki