  • 1. Data: 2011-07-05 22:14:25
    Temat: Ja mu w gaz a on... nie zgasł.
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Witam,
    Dziś synek mówi do mnie "Tata a może pogazujemy?" Myślę sobie, zrobię coś
    więcej i spalę gumę. Zaciągnąłem ręczny, gaz, puściłem sprzęgło, silnik
    wskoczył na 4 tys., koła w miejscu i smród sprzęgła. No i mnie to zaskoczyło
    bo wcześniej przy przyspieszaniu nic mi się nie ślizgało i wszystko było
    ok. Zresztą teraz też się nie ślizga tylko odczuwam lekko większe drgania
    przy ruszaniu więc albo tarcza trochę nierówno bierze albo dwumas dostał po
    gaciach. A teraz pytanie do odważnych. Czy też tak macie na ręcznym że nie
    możecie zrobić pisku oponami? :). Auto to Avensis 2 2.0 D4D 116 KM.

  • 2. Data: 2011-07-05 22:17:40
    Temat: Re: Ja mu w gaz a on... nie zgasł.
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Agent"

> [...]
    > odważnych. Czy też tak macie na ręcznym że nie możecie zrobić pisku
    > oponami? :). Auto to Avensis 2 2.0 D4D 116 KM.

    Ja nie mogę, ale ja mam TC :)

  • 3. Data: 2011-07-05 22:22:04
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agent"

    > Ja nie mogę, ale ja mam TC :)

    A co to jest TC?

  • 4. Data: 2011-07-05 22:32:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-05 22:22, Agent pisze:

    > A co to jest TC?

    Trakszyn Control. Takie coś, że jak za mocno depniesz to silnik zdusi.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-05 22:35:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A co to jest TC?

    track control, po polsku kontrola trakcji :)

  • 6. Data: 2011-07-05 23:05:08
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Ja nie mogę, ale ja mam TC :)

    TiCo ? ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-07-05 23:11:52
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.07.2011 Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał/a:

    > track control, po polsku kontrola trakcji :)

    Kontrola toru... no i powiedz tej famie, że jest szmata i vice-versa.
    ;->

    BPMSPANC

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 8. Data: 2011-07-05 23:54:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > track control, po polsku kontrola trakcji :)

    Track Kontrol to kontrola trakcji ? Chyba ATRAKCJI :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 9. Data: 2011-07-06 01:06:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 22:14, Agent pisze:

    > macie na ręcznym że nie możecie zrobić pisku oponami? :). Auto to
    > Avensis 2 2.0 D4D 116 KM.

    Jak śmierdzi "słodko" to raczej końcówka sprzęgła.
    Ew. słaby docisk, jak to bywa w niektórych japończykach.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-06 01:07:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > track control, po polsku kontrola trakcji :)

    Ale wynikiem działania TC czy innego ASR nie jest smród :)

    Pozdrawiam
    Paweł