  • 133. Data: 2016-11-15 21:00:51
    Temat: Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > W ogóle mógł się z domu nie ruszać ;-)

    To byłaby oczywiście przesada.
    Ale ryzyko mozna minimalizowac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 131. Data: 2016-11-15 21:00:51
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Co tu jest do rozumienia? Nie wolno wjezdzac w inne samochody.
    > ---
    > Nie ma takiego przepisu !!!

    o matko...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 132. Data: 2016-11-15 21:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Crimi r...@w...pl ...

    > ================
    > Wygląda to tak jakby kombi miało tył do zrobienia za friko.

    To lekko głupi sposób wybrało...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 134. Data: 2016-11-15 21:01:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Oczywiscie ze normalny wtedy nie byl. Minimum byl slepy. Dokladnie tak jak
    wyjezdzajacy. Obudzil sie na trzy milisekundy zanim dostal. Moze jakas fajna
    dupa szla i im oczy pizda zaszly. Dla mnie obydwaj sa winni z tym ze
    wyjezdzajacy bardziej. Jak bys wyjezdzal z parkingu i widzial ze ktos na
    Ciebie cofa. To bys jechal dalej zeby sie zatrzymac praktycznie w momencie
    uderzenia czy jadac drogim samochodem staral bys sie cos zrobic? Minimum
    trabic. ...
    ---
    Przecież nie musiał widzieć tego cofania. Mógł zauważyć zatrzymanie i uznać,
    że tamten będzie czekał na to aż wyjedzie, więc sobie zaczął wyjeżdżać i np
    patrzał czy mu kto inny nie jedzie. Widać, że z obu stron dzieje się to w
    tym samym momencie.

  • 135. Data: 2016-11-15 21:05:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

    > --
    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
    > ---
    > Kolejna twoja chamska wypowiedź
    Kolejne Twoje umiejętne cytowanie!
    ---
    Co tu jest do umienia ? Taki czytnik. O cytowaniu wiesz pewnie tylko tyle na
    ile się snobujesz na inne kodowania, inne standardy.

  • 136. Data: 2016-11-15 21:13:54
    Temat: [OT] Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 15.11.2016 o 21:00, Budzik pisze:
    Co jest? A. Filip nick zmienił, czy to jakaś nowa tępa łajza zmienia temat?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 137. Data: 2016-11-15 21:15:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Co tu jest do rozumienia? Nie wolno wjezdzac w inne samochody.
    > ---
    > Nie ma takiego przepisu !!!

    o matko...
    ----
    jezu miłościerny, trąbo jerychońska itp itd

  • 138. Data: 2016-11-15 21:15:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z przepisu wychodzi ze przy wlaczaniu sie do do ruchu musi widziec, inaczej nie wolno
    wlaczac sie do ruchu. Przepis oparty jest na zasadzie zachowania szczegolnej
    ostroznosci czy jak to tam wymyslili. Szczegolna ostroznosc to nic innego jak
    widzenie wszystkiego w zasiegu wzroku plus przewidywanie.

  • 139. Data: 2016-11-15 21:19:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    No ale faktycznie nie widział i dlatego pojechał, nie trąbił i nie wiem co
    tam jeszcze mu zarzucasz.

  • 140. Data: 2016-11-15 21:21:58
    Temat: Art.3.1 Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby znajdującej się w
    > pobliżu drogi, jeżeli jej zachowanie mogłoby pociągnąć za sobą skutki, o
    > których mowa w tym przepisie.
    > 3. Jeżeli uczestnik ruchu lub inna osoba spowodowała jednak zagrożenie
    > bezpieczeństwa ruchu drogowego, jest obowiązana przedsięwziąć niezbędne
    > środki w celu niezwłocznego usunięcia zagrożenia, a gdyby nie mogła tego
    > uczynić, powinna o zagrożeniu uprzedzić innych uczestników ruchu.
    > "
    > Pokaż palcem, gdzie tu jest o tym, że nie można wjeżdżać w inne samochody.

    "Pokazuję palcem" (nie środkowym) jak niżej :