  • 11. Data: 2011-01-04 23:38:28
    Temat: Re: J.F. - zakładaj partię :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2011 21:08:24 +0100, megrims wrote:
    >Niedługo wróci hasło z czasów czarnej komuny: ostatni gasi światło.
    >Mi się najbardziej podoba system w faszystowskim (Joerg Haider)
    >kraju ojczyźnie Pana A. Hitlera czyli w Austrii.
    >
    >Naklejasz winietę (roczna kosztuje 76,50 euro za 2011 rok)
    >i masz wszystko w pompie.

    Tylko dlaczego nie pomyslisz o tym przy urnie wyborczej :)

    >Że Niemcy mają lepszy system? To banalne.

    Oj, poczekaj poczekaj, Niemcy wydaly pare mld euro i ciezarowki juz
    placa, a osobowki moga w kazdej chwili byc obciazone ..

    J.

  • 12. Data: 2011-01-05 00:20:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011 22:00:26 +0100, bratPit wrote:
    >i pewnie tak samo skończy się w CKMK i innych miejscach, obwodnice mające
    >odciążać ruch w miastach będą płatne więc wszyscy będą mieli w czterech

    Ale zaraz - odkad to obwodnica ma odciazac ruch w miastach ?
    Obwodnica ma odciazac kierowcow tranzytowych od miejskiego ruchu :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-01-05 03:32:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-04 23:38, J.F. pisze:

    > Oj, poczekaj poczekaj, Niemcy wydaly pare mld euro i ciezarowki juz
    > placa, a osobowki moga w kazdej chwili byc obciazone ..

    I ustawowy obowiązek, co by każdy motocyklista wiózł po cegle
    ... na budowę kolejnej autostrady ;)

    6008

  • 14. Data: 2011-01-05 09:12:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-04 23:36, J.F. pisze:
    (...)
    > No nic, poczekamy, zobaczymy. Strasza tymi platnymi autostradami,
    > gdzies musi byc granica placenia. Podejrzewam ze najbardziej ucierpia
    > mieszkancy okolicznych peryferii, co maja pecha byc o jedna bramke za
    > daleko.

    Pecha? Takie działanie to wypaczenie sensu kształtowania ruchu
    aglomeracyjnego. Zamiast pomyśleć, to nastawiając bramek i różnych
    zakazów.

    > Czyli trzeba spokojnie poczekac .. juz za rok mozna bedzie skreslic na
    > wyborach :-)

    Czy to coś zmieni?

    > O ile do tego czasu AOW w ogole powstanie
    > http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacjaidrogi/352
    839,obsunal-sie-most-na-autostradowej-obwodnicy-wroc
    lawia,id,t.html

    Pięknie, pięknie :( Znów wszyscy są zaskoczeni. Ciekawe kto za to
    zapłaci.

    > pewnie nie, Tusk znow cos obieca i durny narod mu uwierzy.

    Co Ty z tym Tuskiem i wiarą w jego obietnice?

  • 15. Data: 2011-01-05 10:26:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-04, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > W Warszawie będą ekspresówki. Ale coś mi się o uszy obiło że płatny ma
    > być też poznański odcinek A2. O okolicach Łodzi nie piszę, bo tam to
    > już jest masakra "bramkowa". Brami na węźle "Piątek", bramki na węźle
    > Stryków i bramki na samej A2 między tymi dwoma węzłami. Paranoja.

    Sam pomysł bramek w poprzek autostrady, a nie na zjazdach jest chory...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-01-05 11:11:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    napisał
    > Sam pomysł bramek w poprzek autostrady, a nie na zjazdach jest
    > chory...

    No wiesz, we Francji sie sprawdza.

    J.

  • 17. Data: 2011-01-05 12:55:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    > Pecha? Takie działanie to wypaczenie sensu kształtowania ruchu
    > aglomeracyjnego. Zamiast pomyśleć, to nastawiając bramek i
    > różnych
    > zakazów.

    No, akurat tutaj wyjatkowo punkt widzenia zalezy od punktu
    siedzenia.
    Zawsze mozna stwierdzic ze:
    a) jak sie chcialo miec domek na wsi, to teraz trzeba bulic,
    b) jak aglomeracja chce miec drogi to niech sobie zbuduje,
    c) autostrady sa po to zeby placic i zap*, a nie stac w korkach
    miejskich,
    albo w druga strone:
    d) podatki w benzynie sa wystarczajaco duze,

    > Czy to coś zmieni?

    Moze sie w koncu ludzie naucza ze maja glos.
    A taka A4 - miala byc cala platna, minelo 10 lat i ciagle nie jest,
    da sie, jak sie dobrze glosuje :-)

    839,obsunal-sie-most-na-autostradowej-obwodnicy-wroc
    lawia,id,t.html
    > Pięknie, pięknie :( Znów wszyscy są zaskoczeni. Ciekawe kto za to
    > zapłaci.

    Jak sie domyslam na tym etapie to jeszcze wykonawca. Albo sie beda
    przepychac z projektantem, nadzorem i inwestorem.

    > Co Ty z tym Tuskiem i wiarą w jego obietnice?

    A co, mam sie godzic ze bedzie klamal przed wyborami ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-01-05 13:46:02
    Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl>

    > kraju ojczyźnie Pana A. Hitlera czyli w Austrii.
    >
    > Naklejasz winietę (roczna kosztuje 76,50 euro za 2011 rok)
    > i masz wszystko w pompie.
    >
    > Żadnych bramek, które trzeba budować, którymi trzeba zarządzać,
    > które zużywają prąd i powodują konieczność zatrudniania w nich
    > ludzi.

    Kilka bramek to akurat w Austrii jest...

    Pozdrr

  • 19. Data: 2011-01-05 14:01:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-05 12:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    >
    > No, akurat tutaj wyjatkowo punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    Co jest bzdurą. (w sensie podejścia)

    > Zawsze mozna stwierdzic ze:
    > a) jak sie chcialo miec domek na wsi, to teraz trzeba bulic,

    Ludzie jeżdżą w obie strony, a dodatkowo zaopatrzenie i inne takie.

    > b) jak aglomeracja chce miec drogi to niech sobie zbuduje,

    Toż to bzdura - raz, że są jakieś kombinacje z niemożnością realizacji
    dróg równoległych, a do tego nie ma to większego sensu, skoro przez
    miasto przebiegają trasy krajowe.

    > c) autostrady sa po to zeby placic i zap*, a nie stac w korkach miejskich,
    > albo w druga strone:

    No właśnie - dlaczego ludzie mają przez takie rozwiązania z dróg
    lokalnych blokując ruch, zamiast skorzystać z kawałka autostrady?

    > d) podatki w benzynie sa wystarczajaco duze,

    Jak widać to znów kiepski argument, skoro za autostrady należy
    dodatkowo płacić.

    > Moze sie w koncu ludzie naucza ze maja glos.
    > A taka A4 - miala byc cala platna, minelo 10 lat i ciagle nie jest, da
    > sie, jak sie dobrze glosuje :-)

    Obawiam się, że to nie kwestia dobrego głosowania

    > Jak sie domyslam na tym etapie to jeszcze wykonawca. Albo sie beda
    > przepychac z projektantem, nadzorem i inwestorem.

    No ba.

    > A co, mam sie godzic ze bedzie klamal przed wyborami ? :-)

    Tusk nie kłamie - jest dyplomatą. ;)

  • 20. Data: 2011-01-05 14:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ludzie jeżdżą w obie strony, a dodatkowo zaopatrzenie i inne
    > takie.

    Jak sie jedzie to sie buli, przeciez to takie proste :-)

> [...]
    > realizacji
    > dróg równoległych, a do tego nie ma to większego sensu, skoro

    No i wlasnie o to chodzi zeby trasy krajowe nie przebiegaly przez
    miasto, ale obwodnica.
    Owszem, moze byc przez miasto, jesli to droga w standardzie
    autostrady

    > No właśnie - dlaczego ludzie mają przez takie rozwiązania z dróg
    > lokalnych blokując ruch, zamiast skorzystać z kawałka autostrady?

    Zeby ruchu nie blokowali tym co zaplacili za luksus :-P

    > Jak widać to znów kiepski argument, skoro za autostrady należy
    > dodatkowo płacić.

    Takie wladze sobie wybraliscie :-P

    > Obawiam się, że to nie kwestia dobrego głosowania

    No to czego kwestia ? Modlitwy ?