  • 11. Data: 2009-03-19 08:36:09
    Temat: Re: Iphone dogania windowsa ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 07:54:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Jak wychodził np ppc2002 też był płatny dla pda z ppc2000.
    > Jak wychodził nowy palmos, to flash też był płatny dla użytkowników
    > starych systemów.
    > iP dostanie upgrade za darmo.

    W zasadzie sporo urządzeń miało upgrade za darmo, choć owszem, były płatne.
    Tyle, ze w przypadku iPoo aż nie wypada nazywać tego update, dużo bardziej
    przyzwoicie byłoby to nazwać akcją serwisową.
    Jakby się okazało, że twój nowiutki samochód ma tylko zaślepki zamiast
    poduszek powietrznych, klimatyzacji, radia i tłumika, i po roku od zakupu
    producent łaskawie ogłosiłby, że to poprawi - to nazwałbyś to "ulepszeniem
    samochodu" i zapłaciłbyś za to? Zwłaszcza jak dotyczyłoby to samochodu
    reklamowanego jako najnowocześniejszy i najbardziej komfortowy na rynku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-03-19 08:38:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:14:40 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Mam iPhona, wcześniej miałem wiele innych telefonów, między innymi SE i
    > Nokie z serii E i powiem wam jedno, nie zamienił bym go za nic.
    > Komfort użytkowania, jakość wykonania i dostępność i "taniość" aplikacji
    > jest dużo wyższa niż w Symbianowcach lub tel z WM. W iPfonie cena 99,9%
    > aplikacji nie przekracza 7 euro, a z tego 2/3 nie przekracza 2 euro, a z
    > cenami aplikacji na Symbiana to sami wiecie jak jest (mówię o aplikacjach

    Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam.
    Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
    wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
    i wszystko będzie absolutnie OK.

    > legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W
    > iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak
    > widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

    odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
    ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas.
    Czas na napisanie i poprawienie błędów.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-03-19 09:24:46
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    A to kolega nie wiedział przy zakupie, że auto ma zaślepki zamiast poduszek?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-03-19 09:32:26
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam.
    > Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
    > wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
    > i wszystko będzie absolutnie OK.

    Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto
    krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

    > odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
    > ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas.
    > Czas na napisanie i poprawienie błędów.

    Właśnie pisanie jest siłą iPhona, wielu ludzi nie umie pisać i myśli, że
    trzeba tapać w literkę próbując w nią wcelować. Od czego jest multitouch?
    Bierze się taki tekst na dwa kciuki i leci się szybciej niż na zwykłej
    klawiaturze. Jeździsz a właściwie suwasz kciukami po ekranie i puszczasz
    tylko (podnosisz) palec do góry (zupełnie odwrotnie niż przy normalnym
    pisaniu) kiedy pojawi się odpowiednia literka. Troszkę ćwiczeń i idzie jak
    burza :)

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-03-19 10:03:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpt3j1$8s4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote:

    > Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto
    > krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

    He, he. Tego pana nie przekonasz. On, jesli chodzi o Apple ma jakas
    fobie.
    Zabiera glos w kazdym watku okoloapplowym i wciaz posluguje sie tymi
    samymi argumentami. Najbardziej doskwieral mu brak MMSow w iPhonie.
    Teraz pozostaje mu tylko popelic seppuku.
    Zreszta, jest ich kilku. To jakas sekta jest chyba.

    TA

  • 16. Data: 2009-03-19 11:32:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > W zasadzie sporo urządzeń miało upgrade za darmo, choć owszem, były płatne.
    > Tyle, ze w przypadku iPoo aż nie wypada nazywać tego update, dużo bardziej
    > przyzwoicie byłoby to nazwać akcją serwisową.

    Doposażenie, znałeś stan telefonu kupując go.

> [...]
    > producent łaskawie ogłosiłby, że to poprawi - to nazwałbyś to "ulepszeniem

    Gdybym kupował bez tego świadomie? Czemu nie?

    > Zwłaszcza jak dotyczyłoby to samochodu
    > reklamowanego jako najnowocześniejszy i najbardziej komfortowy na rynku?

    Ale on to wszystko ma, brakowało korby do rozruchu (słanie plików przez
    bt) bo na rozrusznik (wifi) i jest 100 razy szybsze, brakowało 3 rzędu
    foteli (tak wykorzystywanego jak mms)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 17. Data: 2009-03-19 12:23:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > W zasadzie sporo urządzeń miało upgrade za darmo, choć owszem, były płatne.
    > Tyle, ze w przypadku iPoo aż nie wypada nazywać tego update, dużo bardziej
    > przyzwoicie byłoby to nazwać akcją serwisową.

    A zmiana bumbla WM5 na WM6 to niby co ?
    Wez ty Waldus sie zastanów nad soba. Jak dla ciebie nie ma poteznej
    roznicy miedzy softem 1.x.x na 2.x.x to jestes slepcem.

    > Jakby się okazało, że twój nowiutki samochód ma tylko zaślepki zamiast
    > poduszek powietrznych, klimatyzacji, radia i tłumika, i po roku od zakupu
    > producent łaskawie ogłosiłby,

    Pieprzysz czy jest gdzies ukryta iunformacja ze MMS brak ? Wiec co to
    za porownanie

  • 18. Data: 2009-03-19 17:21:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 10:32:26 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto
    > krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

    Półtora roku to za mało?

> [...]
    > tylko (podnosisz) palec do góry (zupełnie odwrotnie niż przy normalnym
    > pisaniu) kiedy pojawi się odpowiednia literka. Troszkę ćwiczeń i idzie jak

    po raz kolejny - zrób kiedyś opisaną próbę i opisz wyniki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 19. Data: 2009-03-20 05:52:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Półtora roku to za mało?

    Juz ty nie sciemniaj ze masz ipoo 1,5 roku bo wiemy ze nie masz

    > po raz kolejny - zrób kiedyś opisaną próbę i opisz wyniki.

    Waldus nie pieprz bez sensu, lepszej klawiatury nie ma zaden dotykowiec.
    Ja sie nie myle, choc szkoda ze odrazu nie bylo poziomej ale juz jest.

    Inna rzecz ze jednak BlackJack od Samsunga ma fajniejsza a i ty chyba
    porzuciles WM dla Nokii E71 :)

  • 20. Data: 2009-03-20 13:19:33
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A czy nie mozesz pojac, ze istnieja ludzie, ktorym MMSy nie sa do
    > szczescia potrzebne?

    Mi nawet SMSy nie sa potrzebne, ja po prostu dzwonie i tyle :)
    Ale co innego nie potrzebowac a co inego nie miec tej klasycznej juz
    funkcji telefonu. No jeszcze jak sie uda Applowi zdobyc jakas sensowna
    ze znanych a nie poczatkujacych nawigacje to sie fajna zabawka z niego
    zrobic moze :)

    pozdrawiam,