  • 1. Data: 2009-03-18 12:28:28
    Temat: czy w Play jest BOA
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Czy w Play jest coś takiego jak automatyczne biuro obsługi abonenta (
    połączenie bezpłatne), gdzie można doładować konto włączyć usługi itp?
    az

  • 2. Data: 2009-03-18 13:30:44
    Temat: Re: czy w Play jest BOA
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Tomek pisze:
    > Czy w Play jest coś takiego jak automatyczne biuro obsługi abonenta (
    > połączenie bezpłatne), gdzie można doładować konto włączyć usługi itp?

    Słyszałeś kiedyś o stronie www.playmobile.pl i dziale kontakt.

    http://web.playmobile.pl/pl/kontakt/

    *600 - ale przeważnie odzywa się człowiek, więc raczej nie automatycznie
    *500 - dla os. fizycznych 1 zł za połaczenie

    Pozdrawiam
    marek.

  • 3. Data: 2009-03-18 13:50:58
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    MaREK pisze:

    > Słyszałeś kiedyś o stronie www.playmobile.pl i dziale kontakt.
    >

    > http://web.playmobile.pl/pl/kontakt/
    >
    > *600 - ale przeważnie odzywa się człowiek, więc raczej nie automatycznie
    > *500 - dla os. fizycznych 1 zł za połaczenie

    tyle to ja wyczytałem ale chodziło mi coś podobnego jak ma ERA, gdzie
    można samodzielnie ustawić sobie potrzebne usługi, bo o stronie play24
    też wyczytałem
    az

  • 4. Data: 2009-03-18 14:30:27
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Tomek pisze:

    > tyle to ja wyczytałem ale chodziło mi coś podobnego jak ma ERA, gdzie
    > można samodzielnie ustawić sobie potrzebne usługi, bo o stronie play24
    > też wyczytałem
    > az

    no to przeciez tam mozesz ustawic sobie potrzebne uslugi

  • 5. Data: 2009-03-18 16:58:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek" news:gpqu82$bo1$1@news.onet.pl

    > tyle to ja wyczytałem ale chodziło mi coś podobnego jak ma ERA, gdzie
    > można samodzielnie ustawić sobie potrzebne usługi, bo o stronie play24
    > też wyczytałem
    > az

    *111# może o to chodzi drogiemu koledze?