  • 61. Data: 2012-03-16 13:21:56
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Właśnie szczególnie wysokie pasma są rozdrobnione. Kiedyś nie
    >zajmowano się
    >nimi globalnie, uważano, że mają za mały zasięg, żeby móc w
    >jakikolwiek
    >sposób oddziaływać międzynarowodo. Ale kiedyś również nie myślano o
    >tym, że
    >każdy człowiek będzie podróżował ze sprzętem, który wtedy miał
    >rozmiary
    >kontenera czterdziestostopowego ;-)

    Ale naprawde byly uzywane ?
    Bo tak mi sie wydaje ze o elektronike na wiecej niz 1GHz to bylo
    dawniej trudno, wiec nie wiem kto korzystal - radary ? Nieliczne
    radiolinie ?

    >nokie były produkowane na region, bez możliwości przełaczania. Teraz
    >chyba
    >nadal tak jest.

    Ale to wlasnie o to chodzi - wyladuje w USA z nokia w kieszeni i
    uslysze zaraz "jest pan aresztowany za nadawanie w niedozwolonym
    pasmie" ?

    Czy takie rzeczy to tylko w Telawi ? :-)

    J.

  • 62. Data: 2012-03-16 14:05:59
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 03 2012 10:08, Waldek Godel pisze:

    > Wikipedia się nie liczy :-P

    Myślisz że tylko Ty jesteś stary jak wyngiel :-P
    Oba miałem w łapach, a dzięki Idei i 5110 wygrałem browara :-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 63. Data: 2012-03-16 15:58:54
    Temat: Re: I... [:)]
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl>

    > i... ma tryb hotspot w systemie.

    Ale, że to typowe wykorzystanie ? Wydaje mi się, że raczej nietypowe. Taką
    samą możliwość uzyskasz w starych modelach HTC za pomocą dodatkowego
    oprogramowania. Tak to każde narzędzie jesteś w stanie wykorzystać
    niezgodnie z prawem.

  • 64. Data: 2012-03-16 19:13:18
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-15 21:21, Maciej Bebenek wrote:

    > Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we

    Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 65. Data: 2012-03-16 19:38:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > A jednak - choć stuprocentowej pewności nie mam, bo wtedy nie flashowało
    > się przez USB z windows tylko Griffinem przez złącze serwisowe. Griffin na
    > początku kosztował fortunę, więc mało kto go miał - więc bardzo mało kto to
    > robił.

    A robił robił, ale przed Gryffinem to były jeszcze flashery DOSowe, którymi się
    flashowało po COMie stare nokie, trwało to sporo, ale działało. Flashowanie po
    USB zaczęło się dopiero od serii BB5, więc dekadę później ;)

  • 66. Data: 2012-03-16 19:49:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:38:44 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > flashowało po COMie stare nokie, trwało to sporo, ale działało. Flashowanie po
    > USB zaczęło się dopiero od serii BB5, więc dekadę później ;)

    Griffin był na LPT, USB to dużo później.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 67. Data: 2012-03-16 21:12:10
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > Griffin był na LPT, USB to dużo później.

    Zgadza się LPT, USB to inna epoka, ale pamiętam 40-minutowe flashowanie nokii
    kablem podpiętym pod COM flasherem od Winia

  • 68. Data: 2012-03-16 21:25:41
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

    Nie. Np. w Paryżu jest darmowy WiFi w niektórych parkach.

    Piotr

  • 69. Data: 2012-03-16 22:34:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

> [...]
    > początku kosztował fortunę, więc mało kto go miał - więc bardzo mało kto to

    Mimo wszystko - software radio to realizacja XXI wieku. Przejście z 900 do
    1800 MHz to krok, który nie kazdy potrafił zrobić.

  • 70. Data: 2012-03-16 22:55:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
> [...]
    >
    > Ale to telefon jest, który zasadniczo nie organizuje sieci a urządzenia
    > organizujące sieci mają wybór kraju by dopasować się do lokalnych

    No żartujesz chyba...
    Po pierwsze wszystkie nowoczesne telefony umożliwiają
    postawienie hostspota i dzielenie się internetem 3G przez wifi.
    Po drugie - telefon dobrze "wie" w jakim państwie się znajduje
    (gps + triangulacja wież) i nawet od jakiego operatora dostaje
    sygnał więc może sobie ustawienia wifi przestawić jak należy
    w biegu.