  • 21. Data: 2012-03-12 19:40:43
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Widzę, że bardzo dobitnie usiłujesz zaprezentować swoją nietuzinkową
    > osobowość, choć wydawało się to niepotrzebne po pierwszym poście.
    >
    > Odpowiadamy POD cytatem.

    no co chcesz jest posiadaczem iphona

    i odpowiadanie nad jest amejzing

  • 22. Data: 2012-03-12 23:20:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Użytkownik "fcevfe" <d...@v...com> napisał:

    > A jaki to ma zwiazek z tematem?

    Taki, że na posty pisane przez idiotów nie chce się nikomu odpisywać. Dotarło w
    miejsce gdzie większość ma mózg? Czy rozrysować Ci to w paint`cie?

  • 23. Data: 2012-03-12 23:24:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał:

    > Po co, skoro ma iphona?

    Oraz jelenia franka, który robi docelowo za murzyna dla iLeni

  • 24. Data: 2012-03-13 07:39:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-12, o godz. 15:39:49
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No nie, nabijamy sie przeciez ... ale kto wie :-)
    > Juz przeziec raz MMS nie byly koszerne :-)

    To nie MMS były niekoszerne ale niektóre produkty Apple. MMS-om
    szojchet zrobił szchitę, maszgijach przypilnował, rabin wydał
    certyfikat i od tego czasu jest OK ;-)
    A na poważnie to latem 2010 roku zakazano importu i wwożenia do Izraela
    iPad-ów i niektórych iPhone-ów. Nawet przez pewien czas konfiskowano je
    nieświadomym pasażerom. Podstawą tego był opinia izraelskiego
    Ministerstwa Komunikacji że iPad łamie izraelskie normy dotyczące
    dostępu via WiFi.

    Zdrówko

  • 25. Data: 2012-03-13 08:43:36
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > Oraz jelenia franka, który robi docelowo za murzyna dla iLeni

    Widzisz synku, ja po prostu napisałem coś w temacie grupy, w przeciwieństwie
    do ciebie.
    Już to, co napisał troll Waldek miało więcej sensu niż twoje bzdety.

    Mógłbym napisać, że twoja stara robi za murzyna, ale to nie będzie w temacie
    grupy.

  • 26. Data: 2012-03-13 10:37:30
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > Widzisz synku, ja po prostu napisałem coś w temacie grupy, w przeciwieństwie
    > do ciebie.

    Kiedyś dorośniesz i pojmiesz, że publiczne wchodzenie w dupę śmierdzącym leniom
    niestety nie jest emejzin.

  • 27. Data: 2012-03-13 11:16:09
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś dorośniesz i pojmiesz, że publiczne wchodzenie w dupę śmierdzącym
    > leniom niestety nie jest emejzin.

    Dorosłem już ćwierć wieku temu a skoro dla ciebie, życzliwa odpowiedź
    (pomoc) na pytanie w tematyce grupy jest wchodzeniem w dupę a jebanie
    pomagającego jest emejzin, to nic dziwnego, że w tym kraju partia frustratów
    ma ciągle 20% poparcia.

    21 odpowiedzi a tylko jedna na temat, potem się dziwicie, że Usenet umiera.
    Liczba subskrybentów: 50667 a liczba postów 1-2 dziennie.
    Strach cokolwiek zapytać na grupie bo zawsze większość to się z kopnięciem
    śpieszy a nie z pomocą.
    Skoro google istnieje, to po kiego ch. ten cały Usenet?

    Espeszyli for ju http://tinyurl.com/77zzggw

  • 28. Data: 2012-03-13 11:37:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

> [...]

    > Liczba subskrybentów: 50667 a liczba postów 1-2 dziennie.

    > Skoro google istnieje, to po kiego ch. ten cały Usenet?

    Odpowiedź masz wyżej. Musisz w końcu pojąć, że 99% userów potrafi korzystać z
    google, dlatego jest tu ich coraz mniej, a my sobie lubimy pogadać o pierdołach
    zamiast popierać lenistwo.
    Chcesz z uporem osła wspierać ten 1% idiotów, którym ciężko wpisać frazę w
    google tylko wolą czekać kilka dni i zawracać dupę? Chcesz przez kolejne ćwierć
    wieku robić za usenetowego murzyno-jelenia od czarnej roboty? Ok.

  • 29. Data: 2012-03-13 12:53:48
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Odpowiedź masz wyżej. Musisz w końcu pojąć, że 99% userów potrafi
    > korzystać z google, dlatego jest tu ich coraz mniej,

    nie, większość ludzi zagląda tu tylko raz

    > a my sobie lubimy
    > pogadać o pierdołach zamiast popierać lenistwo.

    to sobie założ grupę "pierdoły" i jak twoi grupowi koledzy mówią:
    "wypierdalaj stąd"

> [...]
    > w google tylko wolą czekać kilka dni i zawracać dupę? Chcesz przez
    > kolejne ćwierć wieku robić za usenetowego murzyno-jelenia od czarnej

    jestem po prostu życzliwym człowiekiem, w przeciwieństwie do ciebie a ta
    "czarna robota" zajęła mi aż 2 minuty.
    Straciłem te 2 minuty ale z pożytkiem dla kogoś, czego prawdopodobnie nie
    rozumiesz.
    Ty straciłeś tyle samo a gówno z tego pożytku było, oprócz tępego uśmiechu
    na twoim ryju.

    Ludzie dzielą się na tych, co pomagają i na tych co filmują komórką. Obie
    grupy poświęcą tyle samo czasu komuś.
    Z całą pewnoscią wiem, do której grupy należysz.

    Dla mnie eot, sygnaturka nie pozwala mi na dalszą dyskusję.

  • 30. Data: 2012-03-13 13:03:16
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    frank drebin nabazgrał(a):

    > Ludzie dzielą się na tych, co pomagają i na tych co filmują komórką. Obie
    > grupy poświęcą tyle samo czasu komuś.

    A to nie można pomagać i kręcić filmów ?? to nie policja gdzie jeden pisze
    a drugi czyta ....