  • 11. Data: 2012-03-12 13:45:08
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:40:27 +0100, fcevfe napisał(a):

    > tak, tak
    > EOT

    Przynajmniej wykazałeś zgromadzonej publiczności, że iPhone jest dla ciebie
    idealnym wyborem, bo właśnie z myslą o takich jak ty został zaprojektowany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 12. Data: 2012-03-12 14:09:23
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Przynajmniej wykazałeś zgromadzonej publiczności, że iPhone jest dla ciebie
    > idealnym wyborem, bo właśnie z myslą o takich jak ty został zaprojektowany.

    10/10

    --
    gof

  • 13. Data: 2012-03-12 14:15:52
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-12 14:07, fcevfe pisze:
    > Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    Nie martw się - pryszcze będzie nadal usuwał.

    --
    Mariano

  • 14. Data: 2012-03-12 14:25:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    fcevfe nabazgrał(a):

    > tak, tak
    > EOT

    Jaki telefon taki piszący ... żal ....

  • 15. Data: 2012-03-12 14:26:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    fcevfe nabazgrał(a):

    > Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    To jest nowy fiuczer ajfona ... żeby ktoś zobaczył co piszesz do niego
    musisz wysłać tel początą do odbiorcy i czekać na paczkę zwrotną z
    odpowiedzą.

  • 16. Data: 2012-03-12 14:39:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "fcevfe" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:op.wa16rhtax58hir@qba-pc... Nie rozumiem, chcecie
    >powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    No nie, nabijamy sie przeciez ... ale kto wie :-)
    Juz przeziec raz MMS nie byly koszerne :-)

    Sprawdz jeszcze jedno - gdzies powinno byc w ustawieniach sms jak je
    wysylac - przez siec GSM czy przez dane pakietowe.
    Moze to bruzdzi ?

    J.

  • 17. Data: 2012-03-12 14:58:39
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "fcevfe" <d...@v...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Centrum wiadomości jest na pewno OK
    > 2. Uruchomiona jest transmisja danych do sieci komórkowej.
    > 3. Na innej karcie SIM (1 rocznej) też nie działa.
    > 3. Zerowanie ustawień sieciowych nic nie daje.
    > 3. Zerowanie wszystkich ustawień też nic nie daje.
    > Czy ktoś ma pomysł co można z tym dalej zrobić, tak aby telefon zaczął w
    > końcu odbierac i wysyłać SMSy - bo mi pomysly sie skonczyly.
    > Jakie jest jakieś duże forum iPhonowe, gdzie byłaby wieksza społeczność
    > użytkowników tych telefonów?
    > --- Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to

    jako że jest to grupa dyskusyjna a troll Waldek jak zawsze nie wniósł nic
    mądrego na właściwy temat do dyskusji (i jak zawsze aż przebierał nóżkami
    żeby się włączyć) a inni koledzy też nic mądrego nie napisali, więc
    zaguglałem dla ciebie i viola
    http://myapple.pl/iphone-ipad-ipod-appletv-181/
    http://forum.myiphone.com.pl/

    BTW masz zaświadczenie o dysguglii?

  • 18. Data: 2012-03-12 15:33:29
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > BTW masz zaświadczenie o dysguglii?

    Po co, skoro ma iphona?

  • 19. Data: 2012-03-12 15:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fcevfe d...@v...com ...

    > Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    sprawdz w guglu - ironia.

  • 20. Data: 2012-03-12 15:56:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@y...org ...

    > Przynajmniej wykazałeś zgromadzonej publiczności, że iPhone jest dla
    > ciebie idealnym wyborem, bo właśnie z myslą o takich jak ty został
    > zaprojektowany.

    o tym samym pomyslałem.
    TUA (typowy uzytkownik ajfona)