  • 1. Data: 2010-05-18 08:36:51
    Temat: Internet w telefonie najtaniej
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    No wlasnie - jak i gdzie?

    Obecnie mam 500 MB w Erze za 50 zł ale to trochę dużo.
    Optymalnie dla mnie byloby 250 MB za 20 zl powiedzmy.

    No i nie chce przenosic numeru z Ery... da się tak?
    (no chyba ze przeniesc z zachowaniem numeru..?)

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-05-18 09:09:17
    Temat: Re: Internet w telefonie najtaniej
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Ja-Gaar pisze:
> [...]
    >
    > No i nie chce przenosic numeru z Ery... da się tak?
    > (no chyba ze przeniesc z zachowaniem numeru..?)

    Mam, 2.5G za 30zł, ale to promo coś +/- pod nazwą "firma najtaniej z
    blueconectem"

  • 3. Data: 2010-05-18 09:16:30
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    On 18 Maj, 11:09, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Mam, 2.5G za 30zł, ale to promo coś +/- pod nazwą "firma najtaniej z
    > blueconectem"

    hm ale to oferta biznesowa a ja jestem indywidualny ;-P.

    A moze da sie ich zmiekczyc grozac rozwiazaniem umowy?
    mam cyrograf gdzie tak do wrzesnia.

  • 4. Data: 2010-05-18 11:45:24
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-18 11:16, Ja-Gaar pisze:

    da sie ich zmiekczyc grozac rozwiazaniem umowy?
    > mam cyrograf gdzie tak do wrzesnia.

    Skoro do września, to już pewnie możesz przedłużać umowę. Poczekaj, za
    kilka dni powinna się pojawić oferta przedłużeniowa w nowych taryfach
    rodzinnych, pakiety internetowe zapowiadają się tam trochę lepiej niż do
    tej pory, i co najwazniejsze nie trzeba będzie dopłacać po wyczerpaniu
    pakietu.

    pozdr
    ŁT

  • 5. Data: 2010-05-18 11:59:33
    Od: X X <t...@g...com>

    On 18 Maj, 10:36, Ja-Gaar <v...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > No i nie chce przenosic numeru z Ery... da się tak?
    > (no chyba ze przeniesc z zachowaniem numeru..?)

    Przenieś numer do Gadu Air. Wnioskuje że to chodzi o internet w
    telefonie ;) Mozna tam kupić pakięty 300 Mb/11 zł, 100 mb/5 zł, 5 Mb/1
    zł. Za doładowanie przelewem , za 20 zł dostajesz 100 mb internetu.
    Każdy pakiet ważny jest 30 dni. A co najważniejsze naliczanie jest
    uczciwe, do 1 kb a nie tak jak w erze 50 czy tam co 100 kb. Siec
    działa na zasięgu plusa który ma lepszy zasięg w kraju niż era, w
    dodatku ceny też sa ok.

  • 6. Data: 2010-05-18 12:00:24
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-18 13:45, lukket pisze:
> [...]
    > rodzinnych, pakiety internetowe zapowiadają się tam trochę lepiej niż do
    > tej pory, i co najwazniejsze nie trzeba będzie dopłacać po wyczerpaniu

    Właśnie znalazłem na telix.pl cenniki, wg których w standardowej
    ofercie będzie 300MB za 18 zł, ze zmniejszeniem prędkości po
    wykorzystaniu. Jeśli zdecydujesz się od razu utrzymać usługę przez 6
    miesięcy płacisz 20% mniej, czyli 14 zł.

  • 7. Data: 2010-05-18 15:14:32
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Czy maja w tym Gadu Air powiadamianie o numerach, ktore dzwonily a nie bylo
    sie w zasiegu ? Brakuje mi tego w mbank mobile (tez na Plusie).

  • 8. Data: 2010-05-18 16:22:48
    Od: X X <t...@g...com>

    On 18 Maj, 17:14, "PL" <u...@W...pl> wrote:
    > Czy maja w tym Gadu Air powiadamianie o numerach, ktore dzwonily a nie bylo
    > sie w zasiegu ? Brakuje mi tego w mbank mobile (tez na Plusie).

    Jest, ale trzeba sie zalogować na konto numeru i aktywować to. Trochę
    skromne jest te powiadomienie ale jest- sms o treści : "Nieodebrane
    połączenie od numeru xxxxxxx"

  • 9. Data: 2010-05-18 17:18:03
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2010-05-18 10:36, Ja-Gaar pisze:
> [...]
    >
    > No i nie chce przenosic numeru z Ery... da się tak?
    > (no chyba ze przeniesc z zachowaniem numeru..?)

    w playu na karte jest chyba 2GB/30zl 4GB/50zl. Modem chyba stowka.
    realny speed cos kolo 512kbs czyli jak na polski standard niezle.

    --
    the_foe

  • 10. Data: 2010-05-18 17:31:51
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    > w playu na karte jest chyba 2GB/30zl 4GB/50zl. Modem chyba stowka.
    > realny speed cos kolo 512kbs czyli jak na polski standard niezle.

    hm ale mi nie chodzi o internet do laptopa... tylko pakiet w
    telefonie.
    To to samo?

    @lukket - mozesz podac linka do tej oferty?
    300MB za 18 zl byloby optymalne dla mnie.

    pozdr.