  • 1. Data: 2010-05-18 07:32:19
    Temat: play, ktos dzwonil,numer w tresci smsa- nie da sie inaczej?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    zdaje sie ze w innych sieciach jak ktos jest niedostepny i sie pojawi, albo
    ktos do nas dzwonil, to przychodzi sms z ta osoba jako nadawca, a w play
    mamy nadawce jako numer play, a w tresci jest numer z ktorym chcielismy sie
    polaczyc. troche to irytujace bo trzeba zadzwonic, zeby wiedziec kto to .
    Nie da sie tego jakos zmienic?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2010-05-18 08:13:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > polaczyc. troche to irytujace bo trzeba zadzwonic, zeby wiedziec kto to .

    Są telefony, np. paradoksalnie stareńki Siemens CX65, które rozwijają
    taki numer w treści SMS na podstawie ksiazki.

  • 3. Data: 2010-05-18 09:53:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Michał" tak oto nam wyjawił(a):

> [...]
    > sie
    > polaczyc. troche to irytujace bo trzeba zadzwonic, zeby wiedziec kto to .

    No właśnie, lipa to jest. Dlatego wywaliłem tą opcję po kilku tygodniach
    jak przeniosłem się do Playa. Poza tym nie miałem zaufania do
    wiarygodności czasowej tych smsów. W ogóle w Playu nie mam zaufania do
    jakiś ich powiadomień, etc.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-18 21:15:28
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

[...]

    Tu chyba masz rację co do powiadomien itp. dzisiaj dostałem smsa ze straży,
    więc dośćważny temat po ok 2 godzinach... tak się zastanawiam i to prawie
    pewny jestem, że to sprawka plusa:) miałem kiedyś neta z netii, zanim go
    podłączyli to cuda się działy i tu też moim zdaniem tepsa robiła krecią
    robotę, bo w końcu im kazali dzierżawić te łącza za tyle i tyle...
    pozdrawiam
    Michał