  • 1. Data: 2010-05-18 07:22:43
    Temat: Era i problemy z jakoscia rozmow
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    proszę Was o opinię co może być przyczyną złej jakości połączeń w Erze, w
    paśmie gsm pomimo pełnego zasięgu urywa słowa, przemodulowuje itp, po
    przełączeniu na 3G jest dobrze pomimo słabszego zasięgu (4/6 kresek) ale
    zrywa połączenie, wskakuje 'connection error'
    zgłaszałem reklamację do BOA (ze dwa tyg temu) ale panienka powiedziała
    tylko że są problemy z siecią UMTS (Kraków) i pracują nad tym, do dziś nie
    mam odpowiedzi a problemy są nadal, na innym aparacie mającym tylko zakres
    gsm jest nieco lepiej ale też są problemy z jakością, UMTS-a nie mam jak
    sprawdzić,
    mam rozumieć że Era ma przeładowane łącza i nie inwestują w infrastrukturę?
    w Orangutanie jakość była OK ale rachunki miałem wyższe o 100% :/

    brat

  • 2. Data: 2010-05-18 07:44:05
    Temat: Re: Era i problemy z jakoscia rozmow
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    > w Orangutanie jakość była OK ale rachunki miałem wyższe o 100% :/

    pszejdz do play i zaloguj Plus. Jakość idealna a rachunki spadną o jeszcze
    50%

    jk

  • 3. Data: 2010-05-18 08:50:47
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > pszejdz do play (...) a rachunki spadną o jeszcze 50%

    przy namiętnym rozmawianiu głównie do Ery?

    brat

  • 4. Data: 2010-05-18 09:49:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "bratPit[pr]" tak oto nam wyjawił(a):

> [...]
    > przełączeniu na 3G jest dobrze pomimo słabszego zasięgu (4/6 kresek) ale
    > zrywa połączenie, wskakuje 'connection error'

    Ja, tak dla świętego spokoju, sprawdziłbym na innym aparacie jeszcze.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-05-18 10:01:18
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ja, tak dla świętego spokoju, sprawdziłbym na innym aparacie jeszcze.

    to samo jest na E51, 6100 i 6230i brata,

    brat

  • 6. Data: 2010-05-18 12:08:23
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    > przy namiętnym rozmawianiu głównie do Ery?

    jeśli odbierasz z ery to zwładszcza

    jk

  • 7. Data: 2010-05-19 12:22:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał
    > mam rozumieć że Era ma przeładowane łącza i nie inwestują w
    > infrastrukturę?

    Inwestuja inwestuja, ale czy nie za malo ?

    > w Orangutanie jakość była OK ale rachunki miałem wyższe o 100% :/

    Idz do Plej :-)

    Mysle ze przez pewien czas sie nie dowiesz co sie dzieje, jak juz
    sami przyznaja ze cos jest nie tak, to moze poprawia.
    A moze po powodzi bedzie lepiej.

    Ja obserwuje inne zjawisko - przychodzi SMS "numer XXX usilowal sie
    z toba polaczyc". Nosz kurde - od pol godziny nie wstaje od biurka,
    telefon lezy obok i absolutnie nie dzwonil. Do BTS'a 500m, pare
    innych w zasiegu - o co tu chodzi ?
    Siec, telefon, ocieplenie budynku, komputer - gdzie tu szukac
    winnych :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-05-19 18:24:20
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > zasiegu - o co tu chodzi ?
    > Siec, telefon, ocieplenie budynku, komputer - gdzie tu szukac winnych :-)

    ja to miałem jakiś czas temu, zgłosiłem, oczywiście nic nie odpowiedzieli
    ale problem ustąpił (więc pewnie naprawiło się samo),
    a gdzie szukać winnych? wiesz, w PL ponoć tylko ocet jest winny ;-)

    brat