  • 11. Data: 2012-07-01 18:22:08
    Temat: Re: Internet na kartę - wyjazd na urlop
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-01 14:41, Waldek Godel wrote:

    > A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
    > jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

    Ale on "jedzie jutro". ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 12. Data: 2012-07-01 20:07:51
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ai7k9dput83q.dlg@lepper.institute.com...

    > A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
    > jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

    Dwa miesiące czekania. Faktycznie dobra propozycja "na jutro".

  • 13. Data: 2012-07-01 22:46:44
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-01 14:41, Waldek Godel pisze:

    > A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie,

    I już nie trzeba xero dowodu, wpłat na konto i innych tego typu
    zabiegów? Aż dziw że wobec tak prostego i łatwego załatwiania
    formalności znalazło się tylko kilkadziesiąt tysięcy chętnych zamiast
    spodziewanych kilku milionów.

  • 14. Data: 2012-07-01 23:08:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.07.2012 14:25, kejter pisze:

    > Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
    > W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

    A skad mam wiedziec skad on jest, wiesniaku?

    PS. Nie jestem z Warszawy.

  • 15. Data: 2012-07-01 23:10:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-01 22:46, jadryś pisze:

    > I już nie trzeba xero dowodu, wpłat na konto i innych tego typu
    > zabiegów?

    Jak nie trzeba, gdy trzeba.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2012-07-02 14:48:39
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A skad mam wiedziec skad on jest, wiesniaku?
    >
    > PS. Nie jestem z Warszawy.

    IP masz warszawskie, nowoprzybyły buraku, a skoro nie wiesz skąd jest
    tamten to dlaczego polecasz w opcji "NA JUTRO"
    coś co normalnie da się załatwić tylko na żywo w tej przerośniętej wsi na
    "W", a inaczej kupa formalności i czekania na dwa miechy? Czytać nie
    nauczyli?

  • 17. Data: 2012-07-02 14:53:08
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

> [...]
    >
    > A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
    > jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

    Powiedział światowiec Waldek, GURU, GOD, ROOT, ADMIN pl.misc.telefonia.gsm
    produkujący się w _każdym_ tutejszym wątku, mający zawsze przenajświętszą
    rację.

  • 18. Data: 2012-07-03 12:15:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 22:42:26 +0200, sunwick napisał(a):
    > idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
    > potrzebujesz...
    > bedzie dzialac w ramach tego pakietu internet z playa, tam gdzie playa
    > nie ma to plus pociagnie, a moze i orange-nie sprawdzalem.
    > tak jestem pewien tego ze w zasiegu plusa tez pociagnie z tego
    > pakietu bez dodatkowych oplat - korzystam tak od dawna.
    > ewentualnie orange free na karte - pytaj w salonie orange

    Po romansach z Orangefree na kartę jednak przerzuciłem się na play. Orange
    generalnie ma kiepski zasięg po różnych mniejszych miejscowościach, często
    jest tylko EDGE. Co gorsza, nadal bezwarunkowo kompresują obrazki (co
    jeszcze można przełknąć) i psują strony wplatanym javascriptem który ma
    służyć do pokazywania obrazków w full jakości...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2012-07-03 14:02:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.07.2012 14:48, kejter pisze:
> [...]
    > coś co normalnie da się załatwić tylko na żywo w tej przerośniętej wsi
    > na "W", a inaczej kupa formalności i czekania na dwa miechy? Czytać nie

    WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies
    kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

  • 20. Data: 2012-07-03 14:07:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 14:02:33 +0200, neoniusz napisał(a):

    > WOW! Posprawdzal IP i od razu wszystko wie. Debil. Masz jakies
    > kompleksy, ze tak ciagle piszesz o tej "wsi"?

    Wieś całymi kłosami wychodzi mu z butów.
    Nawet trollować trzeba umieć. Z tymi IP to dał w palnik na maksa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł