  • 171. Data: 2011-03-08 14:56:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Jak se zamówisz usługę z taką opcją i będziesz płacił zamiast 50 zł - 500
    > zł to nie ma problemu.

    Taką opcję to se klient może bez Ciebie zrobić.

  • 172. Data: 2011-03-08 15:02:12
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 14:23, Icek pisze:

    > to mi się podoba. Internet:
    >
    > - działa żenująco wolno
    > - żółwi się
    > - flopi się
    > - działa tak wolno, że w sumie nie działa
    >

    > to jedne z lepszych fachowych określeń jak szybko działa internet.
    > Specjalnie po to zrobiliśmy nawet dokument jak przeliczać kilobity na
    > kilobajty.
    >

    > Icek

    u mnie jest "muli się Internet"

  • 173. Data: 2011-03-08 15:11:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > raczysz żartować. Czyli jak masz ping 100ms do jakiegoś zasobu to znaczy,
    > że będzie wolno działać ?

    "A do tego STABILNY ping na poziome nawet 3 sekund jest
    > odpowiedni i niczego nie psuje. "

    Niczego ?

  • 174. Data: 2011-03-08 15:13:35
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 13:17, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    > Kto to niby miałby stwierdzić ?

    Ekspert

    > Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
    > użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak
    > w ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno
    > nie zostanie przy słabym.

    Nie wiem kto wymyślił, że "klient ma zawsze rację". Dla mnie to jedna
    wielka głupota. Wyjaśnij mi jak klient może mieć rację o czymś o czym
    nie ma zielonego pojęcia ? Co rozumiesz pod pojęciem "użeranie się z
    dostawcą". Jeśli sytuacje jak poniżej to gratuluje.. naprawdę klient się
    naużerał ze mną, bo nie chciałem naprawić komputera, żeby internet mu
    działał. Oczywiście w cenie abonamentu.

    > Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.

    W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.

  • 175. Data: 2011-03-08 15:14:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com>

    > Wypadałoby uwzględnić specyfikę tego, co ma działać. Ruch masowy będzie
    > miał jedno niezauważalne opóźnienie na początku, zakładając brak strat.
    > Ruch interaktywny może ucierpieć.

    I właśnie najpopularniejszy czytnik niusaów zasadniczo internatywnie pobiera
    artykuły. Klikasz to zestawia połączenie, wysyła żądanie i czeka na
    odpowiedź.

  • 176. Data: 2011-03-08 15:15:49
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 14:16, niusy.pl pisze:

> [...]
    > usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
    > nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.

    a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
    się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    technicznych.

  • 177. Data: 2011-03-08 15:16:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > była mowa o NNTP. Tu nawet opóźnienie 1000ms nie ma nic do rzeczy. Działać
    > będzie tak samo.

    Żartujesz ?

  • 178. Data: 2011-03-08 15:17:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > to jest dość częsty przypadek w którym nasz serwis podejmuje interwencje.
    > Ktoś kupił mega zaje***te gniazdko za 10 złotych, podłączył samodzielnie i
    > pojawiły się problemy

    Przypominasz mi gościa, który sprzedawał mi jakiś oryginalny kabelek
    szeregowy.

  • 179. Data: 2011-03-08 15:21:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > to mi się podoba. Internet:
    >
    > - działa żenująco wolno
    > - żółwi się
    > - flopi się
    > - działa tak wolno, że w sumie nie działa

    ... a dostawca dalej twierdzi, że "komputer jest zawirusowany bo przy tej
    prędkości łącza powinien zapylać"

    > to jedne z lepszych fachowych określeń jak szybko działa internet.

    Prawie tak jak rozmowy z mechanikami samochodowymi.

    > Specjalnie po to zrobiliśmy nawet dokument jak przeliczać kilobity na
    > kilobajty.

    Ziew

  • 180. Data: 2011-03-08 15:26:21
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-08, o godz. 14:22:37
    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Dlatego klienci zaczynają wybiera internet komórkowy

    Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
    tak jak w reklamie. Zadowolonych z komórkowego dostępu spotkałem
    właściwie tylko takich którzy kupowali to świadomie jako uzupełniające
    łącze mobilne. Z pełna świadomością tego co kupili. Natomiast pozostali
    którzy skusili się zmamieni tym że będzie magiczne "7,2" i zastąpi im
    to łącze stacjonarne głównie narzekają. Tak się składa że mam tzw.
    internet komórkowy właściwie od momentu startu w Erze i Orange i
    świadomie traktuję to jako narzędzie pracy by być on-line w przypadkach
    krytycznych gdy np. trzeba coą zdalnie naprawić a ja jestem daleko od
    firmy albo by sprawdzić pogodę na wakacjach. Jako podstawowe łącze
    nawet w centrum wielkiego miasta jest to zbyt zawodne i ma niestabilne
    połączenia by tratować to poważnie.

    Zdrówko