eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 258

  • 171. Data: 2011-03-08 14:56:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    >> A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
    >> usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
    >> nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.
    >
    > Jak se zamówisz usługę z taką opcją i będziesz płacił zamiast 50 zł - 500
    > zł to nie ma problemu.

    Taką opcję to se klient może bez Ciebie zrobić.


  • 172. Data: 2011-03-08 15:02:12
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 14:23, Icek pisze:
    >>> W takim przypadku bierzesz kilku sąsiadów, znajomego informatyka i
    >>> stwierdzacie w sądzie, że internet działał żenująco wolno przez cały
    >>> dzień i prosicie o zwolnienie z opłaty za internet za cały miesiąc.
    >
    > to mi się podoba. Internet:
    >
    > - działa żenująco wolno
    > - żółwi się
    > - flopi się
    > - działa tak wolno, że w sumie nie działa
    >
    >
    > to jedne z lepszych fachowych określeń jak szybko działa internet.
    > Specjalnie po to zrobiliśmy nawet dokument jak przeliczać kilobity na
    > kilobajty.
    >
    >
    >
    > Icek

    u mnie jest "muli się Internet"


  • 173. Data: 2011-03-08 15:11:27
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > >
    >> Przecież taki ping jest miarą wolnego działania wielu usług choćby NNTP
    >
    > raczysz żartować. Czyli jak masz ping 100ms do jakiegoś zasobu to znaczy,
    > że będzie wolno działać ?

    "A do tego STABILNY ping na poziome nawet 3 sekund jest
    > odpowiedni i niczego nie psuje. "

    Niczego ?


  • 174. Data: 2011-03-08 15:13:35
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 13:17, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>
    >
    >>
    >> Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    >> słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
    >> cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
    >>
    >> Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
    >> rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować
    >> ludziom, że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić
    >> wystarczą jakieś subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
    >>
    >> Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i
    >> dopiero później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie).
    >> Jeżeli coś jest nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej
    >> podstawie można cokolwiek stwierdzić (czy ma rację czy nie).
    >
    > Kto to niby miałby stwierdzić ?

    Ekspert

    >
    >> Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo
    >> należy wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.
    >
    > Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
    > użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak
    > w ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno
    > nie zostanie przy słabym.

    Nie wiem kto wymyślił, że "klient ma zawsze rację". Dla mnie to jedna
    wielka głupota. Wyjaśnij mi jak klient może mieć rację o czymś o czym
    nie ma zielonego pojęcia ? Co rozumiesz pod pojęciem "użeranie się z
    dostawcą". Jeśli sytuacje jak poniżej to gratuluje.. naprawdę klient się
    naużerał ze mną, bo nie chciałem naprawić komputera, żeby internet mu
    działał. Oczywiście w cenie abonamentu.

    >
    >>
    >> Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
    >> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
    >> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja
    >> odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z
    >> 15minut.
    >
    > Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.

    W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.


  • 175. Data: 2011-03-08 15:14:36
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com>

    >>> Przecież taki ping jest miarą wolnego działania wielu usług choćby NNTP
    >>
    >> raczysz żartować. Czyli jak masz ping 100ms do jakiegoś zasobu to
    >> znaczy, że będzie wolno działać ?
    >
    > Wypadałoby uwzględnić specyfikę tego, co ma działać. Ruch masowy będzie
    > miał jedno niezauważalne opóźnienie na początku, zakładając brak strat.
    > Ruch interaktywny może ucierpieć.

    I właśnie najpopularniejszy czytnik niusaów zasadniczo internatywnie pobiera
    artykuły. Klikasz to zestawia połączenie, wysyła żądanie i czeka na
    odpowiedź.


  • 176. Data: 2011-03-08 15:15:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-08 14:16, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "mk" <h...@p...onet.pl>
    >
    >>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
    >>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
    >>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
    >>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
    >>>
    >>> wojtek
    >>>
    >> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
    >> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
    >> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
    >
    > A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
    > usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
    > nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.


    a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
    się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    technicznych.


  • 177. Data: 2011-03-08 15:16:47
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    >>>> Przecież taki ping jest miarą wolnego działania wielu usług choćby NNTP
    >>>
    >>> raczysz żartować. Czyli jak masz ping 100ms do jakiegoś zasobu to
    >>> znaczy, że będzie wolno działać ?
    >>
    >> Wypadałoby uwzględnić specyfikę tego, co ma działać. Ruch masowy będzie
    >> miał jedno niezauważalne opóźnienie na początku, zakładając brak strat.
    >> Ruch interaktywny może ucierpieć. Nie bez powodu inne przykłady "wolnego
    >> działania" to gry.
    >
    > była mowa o NNTP. Tu nawet opóźnienie 1000ms nie ma nic do rzeczy. Działać
    > będzie tak samo.

    Żartujesz ?


  • 178. Data: 2011-03-08 15:17:59
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    >
    > to jest dość częsty przypadek w którym nasz serwis podejmuje interwencje.
    > Ktoś kupił mega zaje***te gniazdko za 10 złotych, podłączył samodzielnie i
    > pojawiły się problemy

    Przypominasz mi gościa, który sprzedawał mi jakiś oryginalny kabelek
    szeregowy.


  • 179. Data: 2011-03-08 15:21:48
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    >>> W takim przypadku bierzesz kilku sąsiadów, znajomego informatyka i
    >>> stwierdzacie w sądzie, że internet działał żenująco wolno przez cały
    >>> dzień i prosicie o zwolnienie z opłaty za internet za cały miesiąc.
    >
    > to mi się podoba. Internet:
    >
    > - działa żenująco wolno
    > - żółwi się
    > - flopi się
    > - działa tak wolno, że w sumie nie działa

    ... a dostawca dalej twierdzi, że "komputer jest zawirusowany bo przy tej
    prędkości łącza powinien zapylać"

    >
    > to jedne z lepszych fachowych określeń jak szybko działa internet.

    Prawie tak jak rozmowy z mechanikami samochodowymi.


    > Specjalnie po to zrobiliśmy nawet dokument jak przeliczać kilobity na
    > kilobajty.

    Ziew


  • 180. Data: 2011-03-08 15:26:21
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-08, o godz. 14:22:37
    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał(a):


    > Dlatego klienci zaczynają wybiera internet komórkowy

    Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
    tak jak w reklamie. Zadowolonych z komórkowego dostępu spotkałem
    właściwie tylko takich którzy kupowali to świadomie jako uzupełniające
    łącze mobilne. Z pełna świadomością tego co kupili. Natomiast pozostali
    którzy skusili się zmamieni tym że będzie magiczne "7,2" i zastąpi im
    to łącze stacjonarne głównie narzekają. Tak się składa że mam tzw.
    internet komórkowy właściwie od momentu startu w Erze i Orange i
    świadomie traktuję to jako narzędzie pracy by być on-line w przypadkach
    krytycznych gdy np. trzeba coą zdalnie naprawić a ja jestem daleko od
    firmy albo by sprawdzić pogodę na wakacjach. Jako podstawowe łącze
    nawet w centrum wielkiego miasta jest to zbyt zawodne i ma niestabilne
    połączenia by tratować to poważnie.

    Zdrówko

strony : 1 ... 10 ... 17 . [ 18 ] . 19 ... 26


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: