  • 31. Data: 2012-04-23 15:23:20
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 12:21, WW pisze:

    > A czym mam przebić wypasione Harleje i Hondy? :-)

    Zawsze mozna kupic BossHossa z 8 litrowym V8.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 32. Data: 2012-04-23 15:34:33
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 15:23, Kuczu pisze:

    > Zawsze mozna kupic BossHossa z 8 litrowym V8.

    Kasy musi mi starczyć do końca życia, a nie końca baku :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 33. Data: 2012-04-23 16:03:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No to sobie markę wybrałeś ;-) A z Anglii owszem ale tylko po przełożeniu
    > manetek na kierownicy i zamiany pedału hamulca z dźwignią zmiany biegów.

    Ty tak na serio? Zdaje sie, ze tylko lampy sie roznia.

    Dysiek

  • 34. Data: 2012-04-23 16:05:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 04:03 PM, Dysiek wrote:

    > Ty tak na serio? Zdaje sie, ze tylko lampy sie roznia.

    No co Ty?! Chyba motura z Anglii nie widziałeś.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2012-04-23 16:18:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 15:34, WW pisze:

    > Kasy musi mi starczyć do końca życia, a nie końca baku :-P

    W niektórych przypadkach te dwie rzeczy idą w parze. Zwłaszcza, gdy od
    niczego przechodzisz na czołg.
    Realizuj marzenie na raty. Każdy motocykl przyniesie sporo frajdy. Co
    będzie, gdy ten czołg Ci się znudzi po 3 latach? Wrócisz do pracy?

  • 36. Data: 2012-04-23 16:23:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 04:18 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > Realizuj marzenie na raty. Każdy motocykl przyniesie sporo frajdy. Co
    > będzie, gdy ten czołg Ci się znudzi po 3 latach? Wrócisz do pracy?

    Tak, tak, będzie szedł na raty żeby już w wieku 75 lat wsiąść na swój
    wymarzony motocykl...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-04-23 16:25:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 13:35, WW pisze:

    > Po cichu liczyłem, że specjaliści zalecą mi nie więcej jak jeden sezon. :-)
    > Jak by się zadrapał, to bym się zapłakał. Planuje spokojne przejażdżki,
    > ale kilkaset kilometrów na lekkiej maszynie z pewnością nie zaszkodzi.

    Przewrotki parkingowe masz pewne. Z zerowym doświadczeniem po prostu
    MUSISZ przewrócić (kilka razy) takiego potwora.

    Jeszcze raz radzę - zacząć od czegoś mniejszego. Marzenie spełniać na
    raty. Będzie większa frajda - i bardziej docenisz, czym jeździsz.

  • 38. Data: 2012-04-23 16:30:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 16:23, AZ pisze:

    > Tak, tak, będzie szedł na raty żeby już w wieku 75 lat wsiąść na swój
    > wymarzony motocykl...

    Myślisz, że ma już co najmniej 72? To tym bardziej powinniśmy odradzić
    mu 400 kg smoka. Jak go będzie podnosił po parkingówce to mu kręgosłup
    strzeli, albo ścięgno jakieś, albo inne licho.

  • 39. Data: 2012-04-23 16:34:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 04:30 PM, Marcin N wrote:

    > Myślisz, że ma już co najmniej 72? To tym bardziej powinniśmy odradzić
    > mu 400 kg smoka. Jak go będzie podnosił po parkingówce to mu kręgosłup
    > strzeli, albo ścięgno jakieś, albo inne licho.

    No tak, 3 lata nauki na mniejszych moto którymi czasem w niedzielę
    wyskoczy się przejechać. To już więćej się nauczy biorąc różne sprzęty
    na jazdy testowe niż w nie inwestując. No i czemu ma zaraz zaliczyć
    parkingówkę?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-04-23 17:19:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 16:30, Marcin N pisze:

    > Myślisz, że ma już co najmniej 72? To tym bardziej powinniśmy odradzić
    > mu 400 kg smoka. Jak go będzie podnosił po parkingówce to mu kręgosłup
    > strzeli, albo ścięgno jakieś, albo inne licho.

    Nie ma za ciezkiego motocykla tylko bywa kierownik pipa. Nawet
    najciezszy motocykl da sie podniesc bez problemu jesli sie wie jak.