  • 1. Data: 2010-09-14 09:56:47
    Temat: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Sytuacja jest następująca, jadą trzy samochody, jeden za drugim, samochód
    drugi /w środku/ sygnalizuje zamiar wyprzedzenia tego przed sobą i zaczyna
    manewr /w tym miejscu można/ , w tym momencie samochód trzeci /ostatni/
    zaczyna manewr wyprzedzania tych dwóch przed soba. Miejsca jest na tyle, że
    się mieszczą, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ścieżce
    rowerowej. Ile coś takiego może kosztować w pkt i PLN?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-14 10:15:50
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sytuacja jest następuj?ca, jad? trzy samochody, jeden za drugim, samochód
    > drugi /w ?rodku/ sygnalizuje zamiar wyprzedzenia tego przed sob? i zaczyna
    > manewr /w tym miejscu można/ , w tym momencie samochód trzeci /ostatni/
    > zaczyna manewr wyprzedzania tych dwóch przed soba. Miejsca jest na tyle,
    że
    > się mieszcz?, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ?cieżce
    > rowerowej. Ile co? takiego może kosztować w pkt i PLN?

    troszke wg uznania policjanta.

    Jak uzna, ze bylo to duze zagrozenie to 10 pkt i 1000 pln

    Icek

  • 3. Data: 2010-09-14 10:17:19
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    BaX wrote:
    > Miejsca jest na tyle, że
    > się mieszczą, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej
    ścieżce
    > rowerowej.

    Czyli się *nie mieszczą* - zredaguj zadanie jeszcze raz.

    (taryfikatory z sieci zniknęli? )

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-09-14 10:20:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > że
    >
    > troszke wg uznania policjanta.
    >
    > Jak uzna, ze bylo to duze zagrozenie to 10 pkt i 1000 pln

    Hmm, to tego typu zachowania nie definiuje 'ichni' katalog opłat?

  • 5. Data: 2010-09-14 10:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w
> [...]
    > tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ścieżce
    > rowerowej. Ile coś takiego może kosztować w pkt i PLN?

    Warszawiak ? dzis takiego widzialem ... czerwone sie pali a on juz
    rozgrzewa silnik.
    Ruszenie z piskiem opon .. a 20m dalej koniec kolejki do nastepnych
    swiatel, gdzie sie dumne czerwone pali.
    A jesli dobrze widzialem to za 60m skrecal do Tesco :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-09-14 10:36:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ścieżce
    >

    > Czyli się *nie mieszczą* - zredaguj zadanie jeszcze raz.

    Ok, nie mieszczą się w wydzielonych pasach ruchu.

    > (taryfikatory z sieci zniknęli? )

    99% tego co jest na grupie jest do znalezienia w sieci.

  • 7. Data: 2010-09-14 10:38:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Warszawiak ?

    Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?

  • 8. Data: 2010-09-14 10:44:47
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 10:38, BaX pisze:
    > Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?

    czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony
    na przejściu dla pieszych oczywiście, materiał dowodowy został zebrany i
    pani która dopuściła się wykroczenia zapłaci za to.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-09-14 10:46:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony
    > na przejściu dla pieszych oczywiście, materiał dowodowy został zebrany i
    > pani która dopuściła się wykroczenia zapłaci za to.

    Zapisz się do Straży Miejskiej, zrealizujesz się tam intelektualnie.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-09-14 10:50:18
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?

    Tak. Potwierdzam. Szczególnie warszawianie z rejestracjami LU.., BI.., ZS..,
    NO.. itd, itd....A żeby jeszcze na zameczek wpuścili?