  • 11. Data: 2009-11-05 10:40:15
    Temat: Re: Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    robertbig pisze:

    > Masz cos do mnie cioto? To sie ujawnij.

    No, jaka zacheta do "comming out-u".

    Jakbym bym gejem to sam bym sie ujawnil.
    :-)

    KJ

  • 12. Data: 2009-11-05 10:47:20
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 5 Lis, 11:11, "zonda" <z...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Nakiel" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:9928933a-f9a8-4c44-8559-29607f6863c1@
    d10g2000yqh.googlegroups.com...

    > nie przejmuj sie.
    > .. nie sieją

    Masz coś do mnie cioto ? To sie ujawnij . Tchórzu zza mnitorka.
    I co cie tak ugryzło pało?

    Mnie wcele nie boli ,co on kupi.
    Może korzystać i z twoiej "wiedzy " jesli bedzie mu ona bardziej na
    rękę.

    A ty sobie nie rób wycieczek buraku...
    --
    Big

  • 13. Data: 2009-11-05 18:54:46
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > Mnie to wcele nie boli co on kupi .

    To takie Feudowskie przejęzyczenie. Mialo byc: "Mnie to cwele nie boli.."

    Tak Small Robert. To wiemy.
    :)

  • 14. Data: 2009-11-05 19:20:13
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 5 Lis, 19:54, "zonda" <z...@n...pl> wrote:

    > To takie Feudowskie przejęzyczenie. Mialo byc: "Mnie to cwele nie boli.."
    >
    > Tak Small Robert. To wiemy.

    W imieniu ilu sie wypowiadasz ???

    Psycholog z ciebie po hu.... Może wyjasnisz to Zonda. Czy to od
    sportowego wózka.
    Mógłbys sie nazwac Ferrari i była by jasność. Czy urzekła cie
    ukradziona Zondzie nazwa dla chińskich skuterów ??

    Po co idioto bredzisz wkoło ??
    Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????
    A nie walisz OT non stop.
    --
    Big

  • 15. Data: 2009-11-05 19:58:45
    Od: Fortskee <f...@g...com>

    On 5 Lis, 20:20, robertbig <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ukradziona Zondzie nazwa dla chińskich skuterów ??
    >
    > Po co idioto bredzisz wkoło ??
    > Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????

    Odpuść mu Zonda - to kretyn, a zasada jest jedna: Nie dyskutuj z
    kretynem - sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
    Duży Robercie z małym móżdżkiem - weź się za to co umiesz robić
    najlepiej. Nie rób nic.

    Fortskee

  • 16. Data: 2009-11-05 19:59:17
    Od: Fortskee <f...@g...com>

  • 17. Data: 2009-11-05 20:10:02
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > Po co idioto bredzisz wkoło ??
    > Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????

    > Odpuść mu Zonda - to kretyn..

    Przeciez wiem.
    :)

    z.

  • 18. Data: 2009-11-05 20:44:09
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Lis, 21:10, "zonda" <z...@n...pl> wrote:

    > Przeciez wiem.
    > :)

    Kurwa czy znowu ktoś podpiął grupę na jakimś buraczanym forum?

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 19. Data: 2009-11-05 21:38:51
    Od: synt <s...@w...pl>

    Po co idioto bredzisz wkoło ?? Może imbecylu coś na temat masz do
    powiedzenia ????

    > Kurwa czy znowu ktoś podpiął grupę na jakimś buraczanym forum?

    Niestety. Raz na jakiś czas będzie się tu pojawiał buraczany jełop
    ślący na
    prawo i lewo wyzwiska do innych i zostawiający kask na bankomacie.

    Synt

    --
    gray GS1200

  • 20. Data: 2009-11-06 07:08:34
    Od: "BIZON" <m...@o...pl>

    Niestety. Raz na jakiś czas będzie się tu pojawiał buraczany jełop ślący na
    prawo i lewo wyzwiska do innych i zostawiający kask na bankomacie.

    Co za matołstwo sie tu nagromadziło. Co to za tuman dorwał sie do klawiatury
    i troluje śląc joby na kogo popadnie.
    BigRobert, weź i jebnij sobie na odmulenie bo widać zę cię czyści chlopaku
    za mocno.

    BIZON

    ********
    XL100V, LTR450