  • 81. Data: 2011-11-24 20:36:25
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:45:09 +0100, venioo napisał(a):

    > jeszcze do niedawna ok.1400pln/mies na LPG,

    Masakra.

    Ale mam rozwiazanie - mozesz co tydzien-dwa kupowac na Allegro jakiegos
    totalnego grata z zatankowanym zbiornikiem i waznym OC. Przy odrobinie
    szczescia wydasz mniej, a po miesiacu zezlomujesz i jeszcze dostaniesz
    stowke od wlasciciela szrotu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 82. Data: 2011-11-24 20:37:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 20:25, neoniusz pisze:
> [...]
    ^^^^^^^

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Keeping_up_with_the_Jon
    eses

    LOL - mechanizm zdaje się jest powszechnie znanym, ale nie chodziło
    o definicję/genezę, tylko udowodnienie podkreślonej tezy.

  • 83. Data: 2011-11-24 20:38:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 20:33, to pisze:
    > LEPEK

    > To co Ci mówią to niekoniecznie to, czego chcą.

    To ja Tobie współczuję podwójnie.

  • 84. Data: 2011-11-24 20:48:12
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-24 11:22, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(
    >
    > Dysiek

    jakieś 100l ON (ok 500pln)

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 85. Data: 2011-11-24 21:46:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Skoro potrafisz, to wskaż źródło potwierdzające Twoją tezę, że:
    > "większość osób chce mieć po prostu więcej niż wszyscy wokół" Twoje
    > "niechcenie" mnie niespecjalnie interesuje.

    Jak mówiłem -- nie chce mi się. Wiem to z wielu źródeł, ale samych źródeł
    jako takich zwykle nie zapamiętuje, a szukać nie będę tylko dlatego, że
    Troll Artur czegoś nie rozumie i jest zbyt leniwy, żeby samodzielnie
    poszerzyć swoją wiedzę przy pomocy Google.

  • 86. Data: 2011-11-24 21:47:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > To ja Tobie współczuję podwójnie.

    A ja Tobie po stokroć jeśli w swoim wieku nadal uważasz, że ludzie mówią
    to co myślą. I nie chodzi tu wcale wyłącznie o celowe kłamstwa czy
    manipulacje, ale przede wszystkim o nieuświadamianie sobie swoich
    rzeczywistych potrzeb i rzeczywistych powodów swoich poczynań.

  • 87. Data: 2011-11-24 22:06:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 21:46, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Jak mówiłem -- nie chce mi się.

    To nic nowego. Niestety pozostajesz gołosłowny w uzasadnieniu swych
    "teorii".

> [...]
    > Troll Artur czegoś nie rozumie i jest zbyt leniwy, żeby samodzielnie
    > poszerzyć swoją wiedzę przy pomocy Google.

    Przykro mi - jeżeli już o trollowaniu mowa, to jedynie z Twojej strony.
    Nie podasz, nie chce Ci się, ale podobno w Google jest. Przypominasz mi
    jednego kłamcę z prw, który zachowywał i zachowuje się bardzo podobnie.

    Zdaje się, że ten szlauch ogrodowy Ci się kończy...

  • 88. Data: 2011-11-24 22:20:24
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message news:jal5u3$2f$1@inews.gazeta.pl...

    Jakies 41 tysiecy od czerwca 2008.

    Woow. :-( Kupa szmalu...

  • 89. Data: 2011-11-24 22:56:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-24 20:33, to pisze:

    > To co Ci mówią to niekoniecznie to, czego chcą.

    Widzisz, to chyba jest kwestia towarzystwa, podejścia do życia i etapu,
    na jakim się znajdujesz... Ciągłe porównywanie się do innych doprowadza
    do bardzo niezdrowych sytuacji, frustracji i nie prowadzi do rozwoju. W
    końcu każdy z nas kieruje swoim życiem trochę inaczej - inaczej kieruje
    własną edukacją, inaczej realizuje rozwój zawodowy, inaczej pojmuje
    hierarchię potrzeb rodzinno - zawodowych. Owszem - znam takich, którzy
    widząc bogatszego od siebie cały czas kombinują, co też oni zrobili, że
    mają to, co mają, a "ja" nie. I tacy zawsze zazdroszczą bogatszym :/
    Niektórzy mieli po prostu szczęście, inni bogatych rodziców, inni
    wstrzelili się w odpowiedni moment z zakończeniem studiów i podjęciem
    odpowiedniej pracy, lub otworzeniem firmy, jeszcze inni dokonali bardzo
    ryzykownych wyborów, a niektórzy "niezbyt uczciwie" rozwinęli
    działalność. Ale według tego, co obserwuję (a nie według tego, co mówią)
    dla większości konkurencja z otoczeniem w sensie czysto materialnym nie
    jest celem. Świat nie jest czarno-biały :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 90. Data: 2011-11-24 23:04:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 21:20:24 +0000, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> said:

    > "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message news:jal5u3$2f$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Jakies 41 tysiecy od czerwca 2008.
    > Woow. :-( Kupa szmalu...

    To teraz podlicz, ile bez sensu wydałeś na jedzenie...

    --
    Bydlę