  • 71. Data: 2011-11-24 19:18:12
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-24 19:04, Dysiek wrote:

    > To albo malo jezdzisz albo duzo zarabiasz :D

    Prawda jest pośrodku Zresztą dużo czy mało to pojęcia względne - zarówno
    jak chodzi o zarobki jak i przebieg:P No i zagazowany:P Jak uczciwie
    policzyć z ubezpieczeniem, amortyzacją itd, to wyjdzie około 20% na grata.

    Shrek.

  • 72. Data: 2011-11-24 19:39:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 18:57, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > To kwestia wiedzy i nie -- nie będę przytaczał wyników badań, bo nie chce
    > mi się ich szukać, sam sobie poszukaj.

    Widzę, że kolejny, który nie potrafi podać źródła swych rewelacji.
    Poczekam, aż je przedstawisz, wtedy będzie można podyskutować ile
    te Twoje teorie mają wspólnego z rzeczywistością.

  • 73. Data: 2011-11-24 19:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:58:31 +0100, !sp napisał(a):
    > Dziś już "Kowalski" nie zastanawia się ile wydaje na eksploatację onuc czy
    > trzewików, ani ile kosztuje owies i podkowa.
    > Samochód jeszcze jest dobrem luksusowym, a nie powszechnym.

    Moze i luksusowym, ale powszechnym.

    Owszem, nie wszystkich stac, ale 19mln pojazdow w 36 mln narodzie ...

    > Internetu tez wielu "Kowalskich" nie ma. A w Estonii wszyscy mają.

    Naprawde wszyscy, czy tak jak u nas wszyscy samochod ?

    J.

  • 74. Data: 2011-11-24 20:14:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 19:54, J.F. pisze:

    > Moze i luksusowym, ale powszechnym.

    Ja wiem, czy nawet luksusowym? Kosztownym być może, ale to też
    zależy od konkretnej sytuacji.

    > Owszem, nie wszystkich stac, ale 19mln pojazdow w 36 mln narodzie ...

    Wychodzi na to, że to żaden luksus :)

    > Naprawde wszyscy, czy tak jak u nas wszyscy samochod ?

    Wiesz, Estonia to fajny przykład, tylko nie wiem czego :) Podobno są
    jednym z najlepiej zinformatyzowanych krajów na świecie. Podobno
    z netu korzysta tam 2/3 ludzi w wieku 16-74 ;) Gdzieś czytałem, że
    ponad 40% nowych samochodów też jest tam rejestrowanych przez internet.
    Dziwnym trafem jednak z racji kryzysu ponosi dużo większe straty
    gospodarcze niż my. Od 2011 jest w strefie Euro. Co będzie dalej
    - czas pokaże.

  • 75. Data: 2011-11-24 20:22:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Widzę, że kolejny, który nie potrafi podać źródła swych rewelacji.

    Potrafię, ale mi się nie chce. Wysil się trochę i poszukaj. To nie są
    żadne "rewelacje" tylko ogólnie dostępna wiedza.

  • 76. Data: 2011-11-24 20:24:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-24 16:10, to pisze:
    ? większość osób chce mieć po prostu więcej niż
    > wszyscy wokół.

    Nie wiem, w jakim towarzystwie się obracasz, ale ci współczuję.
    Z moich obserwacji wynika, że większość chciałaby mieć więcej, niż ma
    obecnie, ale "wszystkich wokół" do tego nie miesza.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 77. Data: 2011-11-24 20:25:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.11.2011 19:39, Artur Maśląg pisze:

    > Widzę, że kolejny, który nie potrafi podać źródła swych rewelacji.
    > Poczekam, aż je przedstawisz, wtedy będzie można podyskutować ile
    > te Twoje teorie mają wspólnego z rzeczywistością.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Keeping_up_with_the_Jon
    eses

  • 78. Data: 2011-11-24 20:32:30
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-24 12:41, !sp pisze:

    > Dupę można wymrozić czekając na komunikację miejską, albo chodzić
    > piechotą. Taniej i zdrowiej.

    Nie zawsze taniej i nie zawsze zdrowiej.
    Czas też ma swoją cenę, nie każdy może sobie pozwolić na spanie tylko 4
    godziny dziennie, żeby bez samochodu poodprowadzać i przyprowadzać
    rodzinkę do szkół i przedszkoli i samemu dotrzeć do/z roboty (nie mówiąc
    o tym, że mając na 07:00 nie zawsze jest możliwość bez samochodu zdążyć,
    bo np. świetlica jeszcze zamknięta). Samochód to najczęściej nie luxus
    ani hobby, tylko konieczne udogodnienie umożliwiające normalne
    funkcjonowanie.

    Pozdr,

  • 79. Data: 2011-11-24 20:32:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 20:22, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Potrafię, ale mi się nie chce.

    Skoro potrafisz, to wskaż źródło potwierdzające Twoją tezę, że:
    "większość osób chce mieć po prostu więcej niż wszyscy wokół"
    Twoje "niechcenie" mnie niespecjalnie interesuje.

  • 80. Data: 2011-11-24 20:33:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin LEPEK

    > Nie wiem, w jakim towarzystwie się obracasz, ale ci współczuję. Z moich
    > obserwacji wynika, że większość chciałaby mieć więcej, niż ma obecnie,
    > ale "wszystkich wokół" do tego nie miesza.

    To co Ci mówią to niekoniecznie to, czego chcą.