  • 41. Data: 2012-02-09 15:10:29
    Temat: Re: Ile benzyny na rozruch przy LPG
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-08 16:09, J.F pisze:

    > Ja po paru latach filterek zmienilem ... smiem twierdzic ze absolutnie
    > bez potrzeby.
    >
    > Ze dwa razy udalo mi sie zatankowac cos dziwnego, po ktorym nie chcial
    > zapalac na gazie, ale to pomoglo spuszczenie czegos tam z parownika na
    > goraco.

    Chyba nie piszesz teraz o sekwencji?

  • 42. Data: 2012-02-09 16:08:05
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > . Regeneracja parownika po 3 latach (45 tys. przebiegu) Koszt 300 zł.

    Mial pozlacane membrany ?

    ::f::

  • 43. Data: 2012-02-09 16:50:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Chyba nie piszesz teraz o sekwencji?

    1 generacja z gaznikiem :-)

    Ale ... filtr i parownik tam sie zbytnio od 4 generacji nie roznil.

    J.

  • 44. Data: 2012-02-10 14:06:32
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-07 21:04, v...@i...pl pisze:

    > Nowszych nawet nie odpalisz na gazie - zawsze odpala sie na benzynie.

    nie kłam.
    V generacja - brak przeciwskazań do odpalania na gazie nawet na mrozie.
    IV generacja np. steronik Stag 300 odpala _od_razu_ na gazie w pewnych
    okolicznościach
    (Opcja "cipeły start" w ustawieniach sterownika).
    Przykładów można pewnie znaleźć więcej, więc jak widać nie "zawsze" odpala na
    benzynie.

  • 45. Data: 2012-02-10 14:09:41
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-08 07:28, PM pisze:

    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com>

    > hmm
    > a ja mam staga 200 - może nie potrafiłem wejść w ten tryb?
    > tyle że niekoniecznie musi to byc zalezne od centrali LPG
    > bo jezeli ECU samochodu nie daje sygnału na wtryskiwacze przy braku ciśnienia Pb to
    żadna
    > sekwencja nie ma szans.

    Awaryjnie można odpalić na gazie trzymając przycisk na centralce przy kręceniu
    rozrusznikiem (w nowych softach domyślnie jest to zablokowane i trzeba sobie włączyć
    programie serwisowym). W nowszych wersjach jest też ustawienie "ciepły start" - wtedy

    centralka sama z siebie odpala na gazie gdy uzna że można (woda >30'C,
    t(lpg)>ileśtam)
    Wszystko jest w aktualnych instrukcjach na www.ac.com.pl

  • 46. Data: 2012-02-10 20:06:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 07 Feb 2012 17:33:45 GMT, to wrote:

    > begin Maciek

    > Ale przecież silnik nie wciągnie 10x więcej paliwa niż normalnie. Może
    > powiedzmy 2x.

    Myślę że 2x to dobre przybliżenie.

    Chociaż mój silnik który rozgrzany na biegu jałowym zużywa 1.1l/h
    uruchomiony latem pokazuje na początku około 2-2.5l/h.
    Ale uruchomiony w największe mrozy nawet 4.5l/h - tyle że ta liczba dość
    szybko spada.

  • 47. Data: 2012-02-10 21:10:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-09 16:08, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

    > Mial pozlacane membrany ?

    Części 100zł, robota 200. Dobry fachowiec musi się cenić ;)

  • 48. Data: 2012-02-10 21:18:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-07 22:32, Jacek pisze:

    > zbijanie centymetrowej warstwy lodu z parownika nie jest ani ciekawe, ani
    > przyjemne.

    Bałwanek narastający na parowniku po odpaleniu oznacza, że źle wykonano podłączenie
    cieczy.
    Ja też miałem bocznikowo - słabo działało. Zmieniłem sobie na szeregowe, przy czym
    parownik
    jest pierwszy. Od tej pory zapalam w mrozy notorycznie i nic się nie dzieje. Parownik
    się
    równomiernie rozgrzewa tak jak i reszta silnika, zero śniegowych bałwanków.
    No może nie w każdym aucie się tak da.

  • 49. Data: 2012-02-11 21:01:11
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-07 21:55, nazgul pisze:

    > czego właśnie boleśnie doświadczyłem.
    > nie ma benzyny jest gaz jest zabawa ;-(

    przy tych temperaturach to hardkorowo, bo LPG niezbyt ma chec parowac :)
    farelka pod maske na 30min zostaje

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 50. Data: 2012-02-12 14:28:05
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Awaryjnie można odpalić na gazie trzymając przycisk na centralce przy
    > kręceniu rozrusznikiem

    tak robiłem
    ale nie poszło
    ciekawe czy w takich wypadkach pomijany jest taki parametr
    jak minimalne ciśnienie gazu w listwie.
    Pewnie nie.