-
31. Data: 2014-09-12 23:08:54
Temat: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2014-09-11 12:40, J.F. pisze:
> No ale droznikow coraz mniej, teraz automatyka ... i wypadkow bedzie
> wiecej, jak automatyka zawiedzie :-)
Pytanie co ma większą zawodność - automatyka czy dróżnicy.
Jakoś o wypadkach spowodowanych nieopuszczeniem się automatycznych
szlabanów chyba nie słyszałem.
-
32. Data: 2014-09-13 02:44:27
Temat: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:54136067$0$2236$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Spojrzeć może i warto, ale często żeby widzieć torowisko na potrzebną
> odległość, to trzeba przednimi kołami stać na szynie, a wtedy jakiekolwiek
> patrzenie traci sens.
Ale wtedy pociąg uderzy w przód pojazdu ; zawsze to lepiej
niż w środek.
-
33. Data: 2014-09-13 05:59:41
Temat: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>> A moze po prostu założyc ze na przejezdzie i tak warto spojrzec czy
>> nic nie jedzie? Przeważnie widac z daleka.
>
> Spojrzeć może i warto, ale często żeby widzieć torowisko na potrzebną
> odległość, to trzeba przednimi kołami stać na szynie, a wtedy
> jakiekolwiek patrzenie traci sens.
Czasami - zgoda.
Często? Bez przesady...
Ale nawet jak spojrzymy tylko tam gdzie widac, to juz zmniejszymy
prawdopodobienstwo wypadku.
-
34. Data: 2014-09-13 16:41:32
Temat: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2014-09-13 02:44, Zenowik6 pisze:
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:54136067$0$2236$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Spojrzeć może i warto, ale często żeby widzieć torowisko na potrzebną
>> odległość, to trzeba przednimi kołami stać na szynie, a wtedy
>> jakiekolwiek
>> patrzenie traci sens.
>
> Ale wtedy pociąg uderzy w przód pojazdu ; zawsze to lepiej
> niż w środek.
Ale z kolei ogromnie zwiększa to ryzyko samego zderzenia.
Może się okazać że bezpieczniej zamknąć oczy i przejechać, niż się
wczołgiwać na tory i jak coś się na nich zobaczy to i tak będzie za
późno na cokolwiek.