  • 1. Data: 2009-05-10 12:04:42
    Temat: Identyfikacja elementów
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Drodzy forumowicze, czy moglibyście pomóc w identyfikacji dwóch elementów?
    Jakoś ostatnio "gugle" mi nie sprzyjają :-(

    1.
    http://images44.fotosik.pl/122/a65e702ed94fc344med.j
    pg
    zaznaczony czerwonym kółkiem. Pracuje prawdopodobnie w układzie
    niewielkiej przetwornicy zasilającej resztę urządzenia.
    Napis na nim to "UY 425"

    2.
    http://images40.fotosik.pl/117/b9a7fff154257787med.j
    pg
    Ten element pracuje w spawarce. Nie wiem w jakim układzie, bo ja tego nie
    naprawiam. Zostałem poproszony tylko o jego identyfikację.

    Pozdrawiam
    ELP