  • 41. Data: 2010-06-11 15:57:38
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil d pisze:
    > Idąc Twoim tokiem rozumowania to ten samochód jest kradziony bo przecież
    > nie napisał, że nie jest :)

    nie popadajmy w skrajności.

    --
    krzysiek82

  • 42. Data: 2010-06-11 15:58:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Czyscisz moj monitor!! :D

    Tu sie nie ma co smiac ;-)
    Jeszcze pare lat podobnych trendów i właściciele takich cacek zaczną się
    przechwalać zdjęciami, który mial w przeszłości bardziej rozjebane ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 43. Data: 2010-06-11 16:01:51
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 15:38, lleeoo wrote:

    > Tiaaa i w ASO będzie wpis, że auto było rozwalone ale Pan Kazio
    > zrobił z tego "funkel nówkę".

    jeśli ją rozbił poprzedni właściciel nie-Polak to będzie historia po VINie

  • 44. Data: 2010-06-11 16:04:16
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 15:37, Bartłomiej Kacprzak wrote:

> [...]
    > gościowi kartkę za wycieraczką bo chciałem kupić grila od niej. Więc jest to
    > złom, z tyłu ma rozdarty błotnik, tylny most jest urwany, przednie
    > zawieszenie z lewej strony wyrwane, siedzenia porozrywane, w zasadzie tylko
    > silnik można z niej wyciągnąć ale już bez chłodnicy i wszystkiego co jest z
    > przodu. Na tym zdjęciu jest zrobiona na pokaz, generalnie auta nie ma Aż
    > dziw że jeszcze ją chce sprzedać bo na żywo jak ją widziałem to nawet za
    > darmo bym jej nie wziął (gdyby nie było silnika), ale za silnik tyle kasy to
    > porażka. A poza tym to nie silnik FSI tylko TSI 180 KM.

    &p=197276

    spoko, zadzwoń do gościa i go spytaj czy jest bezwypadkowe - jeśli
    "jest" to zwracam honor :)

  • 45. Data: 2010-06-11 16:04:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > jeśli ją rozbił poprzedni właściciel nie-Polak to będzie historia po
    VINie

    a jak rozbił i nigdzie nie zgłaszał?

    --
    krzysiek82

  • 46. Data: 2010-06-11 16:08:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    &p=197276

    > spoko, zadzwoń do gościa i go spytaj czy jest bezwypadkowe - jeśli "jest"
    > to zwracam honor :)

    W tym wątku, na kolejnej stronie, jest napisane że do gościa dzwonili i
    powiedział, że samochód jest po przejściach. Więc zwracasz honor.

  • 47. Data: 2010-06-11 16:09:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    CeSaR pisze:
    > W tym wątku, na kolejnej stronie, jest napisane że do gościa dzwonili i
    > powiedział, że samochód jest po przejściach. Więc zwracasz honor.

    przejścia to także obcierka parkingowa :)

    --
    krzysiek82

  • 48. Data: 2010-06-11 16:16:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 15:38, lleeoo pisze:

    > Tiaaa i w ASO będzie wpis, że auto było rozwalone ale Pan Kazio
    > zrobił z tego "funkel nówkę".

    Ze ktos zrobil, to widac na zdjeciu, a wpis o wypadku w bazach bedzie,
    bo musieli uprawnienia zabrac do poruszania sie po drogach. Nie wierze,
    ze to jest nie do sprawdzenia.

    --
    venioo

  • 49. Data: 2010-06-11 16:16:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-11 15:58, DoQ pisze:

    > Tu sie nie ma co smiac ;-)
    > Jeszcze pare lat podobnych trendów i właściciele takich cacek zaczną się
    > przechwalać zdjęciami, który mial w przeszłości bardziej rozjebane ;-)

    I pomyśleć, że zaczęło się od najdroższego w dziejach polskiej
    motoryzacji Polskiego Fiata 125 ze "Zmienników". ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2010-06-11 16:24:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > I pomyśleć, że zaczęło się od najdroższego w dziejach polskiej
    > motoryzacji Polskiego Fiata 125 ze "Zmienników". ;)

    LOL :D

    Pozdrawiam
    Paweł